Поступово українці адаптуються до нових військових реалій, про що свідчить відновлення роботи багатьох компаній, які стали вірними помічниками України. “Нова пошта” — одна з них.
Інформатор радий повідомити цю новину, а також розкаже, як саме це буде працювати.
Кур’єра можна викликати для забору посилки у зручне для клієнта місце, а отримувач зможе щабрати замовлення там, де йому буде зручно (у будь-якому відділенні, поштоматі або за адресою). Зокрема це буде корисно для тих, хто зазвичай здійснює понад одне відправлення, або воно габаритне, або ж якщо клієнт не має змоги безпечно до нього доїхати. При цьому в компанії зазначають, що граничний час оформлення заявки на виклик кур’єра є індивідуальним для кожного населеного пункту.
Зокрема у воєнний час змінилися правила доставки:
- Доставка не здійснюватиметься в комендантську годину;
- Кур’єри будуть заходити в безпечне укриття під час повітряної тривоги.
- Час доставки може зміщуватися на добу-дві в залежності від ситуації з безпекою у регіоні.
- Тариф на кур’єрську доставку залишається таким самим, як і раніше: +30 грн до тарифу доставки у відділення (для посилок до 30 кг).
Кур’єрська доставка працюватиме щодня, без вихідних, але на одну годину менше, ніж відділення.
За даними “Нової пошти”, наразі вже працюють понад 1,8 тис. відділень та понад 6 тис. поштоматів. Нагадаємо, що в робочі відділення міста Калуш ви можете відстежити тут.