Погані дороги, на жаль, не єдина проблема нашого міста. Досить часто небезпечними ділянками є й пішохідні зони. Одна з таких знаходиться по вулиці Грушевського, на повороті до сервісного центру МРЕВ. На неї жаліються і мешканці району і сам Калушавтодор.
Дізнавався Інформатор.
23 червня, на офіційній сторінці Калушавтодору з’явився допис, про те, що за адресою Грушевського, 104 колодязь зливової каналізації вкотре був зруйнований, хоча нова бетонна кришка була встановлена там менше ніж місяць тому, 31 травня. Даний допис викликав резонанс як у містян, так і працівників автодору. Оскільки ситуація повторюється систематично.
“Ніяк не можу погодитися з встановленням цих “пагорбів” на колодязях. Вже й змучилася про це і говорити, і писати. Не правильно порушувати ПДР з заїздами на пішохідну доріжку, але й пішоходам пройти неможливо, коли ця конструкція посеред тротуару”, — обурюється одна з містянок у коментарях.
“Тут їздять фури. Просто беруть і завертають так стрімко, що нищать цю бетонку. Постійно. І щоб вони (автодор) не клали, чи бетон, чи дерево. Фура завжди заїжджає догори й колесами її розбиває. Не знаю навіть що тут допоможе. Або заокруглювати тротуар або перекривати”, — ділиться емоціями жінка, яка проживає за сусідньою адресою.
Інформатор також поцікавився у керівника Калушавтодору Романа Скибіцького позицію щодо даної проблемної ділянки:
“В нас більше зауважень до дотримань правил дорожнього руху містянами. Водії фур при заїзді на територію МРЕО навмисне обирають таку траєкторію, яка шкодить.
Також у нас є такі дописувачі у соцмережах, які часто наголошують, що люк не в тому місці. Але вони повинні розуміти, що ця зливова — колектор, який був зроблений при будівництві Калуша. Ми не можемо його просто взяти й перенести за бажанням. Він буде там де є, в іншому місці його розташування неможливе.
Я повністю згоден що його треба закрити правильно, металевою кришкою, можна навіть з логотипом Калуша. Та, на жаль, такої фінансової можливості у нас немає. Більшість коштів спрямовується на передову. Зараз вони дійсно набагато більше потрібні там.
Наразі така конструкція — тимчасове рішення. Вона встановлена більше для того, щоб туди не провалювались люди. Але насправді ж не важко просто кожному водію дотримуватись ПДР. Ми щомісяця там міняємо решітку. Заміна коштує близько 2000 грн, це з врахуванням самої конструкції й роботи встановлення”.
Які ж можливі шляхи розв’язання цієї проблеми?
Мешканці Калуша пропонують два варіанти:
- скористатися методом спостереження — встановити камери й штрафувати порушників;
- реконструювати саме перехрестя.
Інформатор триматиме вас в курсі розвитку ситуації.
Остап Микитюк
Олег Вітковський