Інформатор Калуш

ЖИТТЯ

Повна діджиталізація: як створити електронну трудову книжку

Наша країна посилено рухається у бік нових технологій, тому настав час спростити формат використання трудових книжок.

Розповідає Інформатор з посиланням на Пенсійний фонд України.

Створити електронну трудову книжку може і страхувальник за працівників, і безспосередньо сам працівник.

Відомості про трудову діяльність подаються через веб-портал ПФУ.

Вам потрібно надіслати їм документи:

  • у вигляді копій;
  • в оцифрованому вигляді – створення запису в електронному кабінеті страхувальника або застрахованої особи, до якого додаються скановані копії документів, на підставі яких створюється запис. Скановані копії мають бути в кольоровому форматі з оригіналів документів та містити всі сторінки трудової книжки у хронологічному порядку та поля відповідних документів.

“Подаються такі відомості з обов’язковим накладанням кваліфікованого електронного підпису страхувальника або працівника, який надає таку інформацію”, – зазначили у відомстві.

Нагору