Сьогодні, у першу суботу листопада цивілізований світ відзначає цікаву дату — Всесвітній день чоловіків. Правда, його не слід плутати з Міжнародним чоловічим днем (International Men`s Day), який будемо святкують 19 листопада. Наша редакція щиро вітає усіх хлопців, татусів, синів, братів, дідусів та друзів з цим святом. У зв’язку з цим, замість банальних подарунків, ми вирішили проаналізувати чи гендерно рівне наше суспільство й пристосований до цієї рівності український маркетинг.
Інформатор порівняв ціни на звичайну косметичку, якою користується кожен з нас.
Для дослідження ми обрали 6 пунктів найвживаніших “продуктів” з косметичного відділу трьох калуських магазинів з мереж роздрібної торгівлі товарами для краси, здоров’я та дому (“Простор”, “Єва” і “Ватсонс”), якими користуються і жінки й чоловіки:
- Гелі для душу;
- Шампуні;
- Парфуми;
- Дезодоранти й антиперспіранти;
- Одноразові бритви;
- Звичайні бритви.
Якщо збирати максимально бюджетну косметичку, то “Просторі” її можна укомплектувати за 574 грн, у “Єві” за 363 грн, а “Ватсонсі” за 481 грн. Якщо ж обирати “лакшері” варіант, то ціни будуть наступними — 2615 грн, 15 440 грн, 1584 грн, відповідно.
Детальніше з діапазоном можна ознайомитись у цій таблиці:
Водночас, жіноча версія косметички буде такою по-мінімуму — у “Просторі” 375 грн, у “Єві” 567 грн, а “Ватсонсі” — 602 грн. “Лакшері” варіант — 2354 грн, 13221 грн і 3596 грн, відповідно.
Після нехитрих розрахунків стає зрозуміло, що середня вартість чоловічої косметички становить 472 грн, а жіночої 514 грн.
Ми до останнього сподівалися, що зруйнуємо міф про те, що жіночий гігієнічний догляд дорожчий, але, як бачите — не вдалося. Чому немає рівності? Чи відрізняється якось матеріал з якого виготовляє всі ці засоби? Це теми для наших наступних розслідувань.
А наразі, не забудьте привітати чоловіків, які поряд. Зважаючи, що багато з них сьогодні захищають нашу країну від окупантської навали.
Будьмо на зв’язку! Читайте нас у Facebook, Telegram, TikTok та Instagram.
Надсилайте свої новини на пошту kalush.informator@gmail.com.
Остап Микитюк