Сподіваємося, з першою частиною нашого #автоблогінформатора як підготувати авто до зими ви вже ознайомились. Ми вирішили не відтягувати на завтра те, що можна розповісти ще сьогодні.
Тож, ловіть другу частину від улюбленого Інформатора.
Увімкни пічку, мені холодно!
Порада 6:
Невід’ємним атрибутом зимових поїздок в авто є, звісно ж, пічка обігріву салону.
Вона рятує і від запотівання лобового скла і від пари з рота. Справний обігрівач вирішує ці проблеми за декілька хвилин. Якщо Ви впевнені, що обігрів працює нормально, але скло продовжує запотівати, то варто перевірити, чи не просочується повітря через двері або вікна, підвищуючи тим самим рівень вологості. Також для комфортного водіння потрібно підтримувати тепло, оскільки, якщо ви тремтите, то вам важко рулити та зосередитися на дорозі. Якщо «пічка» не працює, то, можливо, несправна нагрівальна спіраль. Попри те, що заміна спіралі коштує недешево, але воно того вартує, особливо якщо Ви не хочете за кермом перетворитися у “бурульку”.
Шо там? Не баче баба!
Порада 7:
Прослідкуйте чи не зносилися “двірники” та чи не забули ви налити склоочисну рідину.
Надзвичайно дискомфортно, якщо ваші двірники, замість того, щоб збирати каплі дощу, снігу чи бруду, (яке інколи вилітає з під коліс інших автомобілів прямо вам на лобове скло), просто розвозить їх і знижує видимість до нуля. До того ж це ще й дуже небезпечно.
Скребки щіток склоочисника зроблені з гуми, і з часом вони можуть потріскатися та зноситися. Рекомендується міняти щітки склоочисників кожні 6-12 місяців. Також потрібно стежити за рівнем рідини склоомивача, тому що вона допомагає позбутися від снігу та льоду на лобовому склі. Причому – обов’язково його слід замінити на зимовий (існують різновиди від -12 до 40). Купити такий склоомивач, можна на кожній заправці.
Не сичи, зараз поправлю.
Порада 8:
Перевіряйте ремені та патрубки частіше. Низькі температури можуть послабити ремені та патрубки, і якщо щось вийде з ладу під час руху, то доведеться чекати евакуатора, щоб продовжити рух.
Ремені й патрубки під капотом автомобіля зазвичай перевіряються під час регулювання (зазвичай кожні 50 000 км). Якщо Ви не збираєтеся проводити регулювання цієї зими, не зашкодить заїхати до механіка, щоб він перевірив стан всіх з’єднань.
Тихіше їдеш, далі будеш.
Порада 9:
Гальмівні колодки — другий за важливістю після шин фактор, який вбереже вас катастрофи. На слизькій дорозі, між іншим, ніколи не варто різко гальмувати, оскільки авто може дуже сильно занести. Якщо ж ви все-таки потрапили в занос, пам’ятайте, на передньому приводі варто викручувати руль в сторону заносу й поступово натискати гальма до повної зупинки, а на задньому приводі викручувати кермо проти траекторії заносу. Важливу роль в цих маневрах відіграють і самі гальмівні колодки й гальмівна рідина. Гальмівні колодки, навіть не дуже зношені, перед зимою необхідно замінити – як показує практика, основною причиною заносу є різниця гальмівних моментів коліс. Гальмівну рідину також варто поміняти – робити цю процедуру потрібно не рідше, ніж раз на два роки. Краще купувати гальмівну рідину найвищої якості – економити на ній не варто.
Що там у багажнику?
Порада 10 (остання на сьогодні):
Завжди тримайте аварійний набір в автомобілі.
При аварії чи незначній поломці (але яку ви не можете усунути самостійно) в зимовий період Ви можете надовго застрягти на узбіччі. А на вулиці сніг, і взагалі холодно і вже темніє. Тому, щоб уникнути подібної ситуації, потрібно вміти правильно підготувати автомобіль до зими. Найпростіше, що ми можемо зробити – це завжди возити зі собою собі декілька інструментів та засобів першої допомоги, для того, щоб завжди бути готовим до будь-якої ситуації.
Для мене це:
- набір ключів;
- набір викруток;
- дроти прикурювання;
- буксирувальний трос;
- лопата;
- ніж;
- сокира;
- щітка для очищення від снігу;
- фаєр;
- ліхтарик;
- запас технічної води;
- каністра з пальним;
- моторне масло;
- запаси рідини склоомивача та охолоджуюча рідина;
- запаска;
- аптечка і вогнегасник.
Ну і звісно куртка, шапка і рукавиці (на випадок, якщо ночувати доведеться у машині). Список виглядає довгим, але повірте, нехай краще у вашому багажнику буде це, ніж нічого. До речі, деякі автомобілісти беруть з собою ще й сіль — якщо автомобіль застрягне, то можна посипати сніг перед колесами сіллю, що створить додаткове зчеплення і дозволить виїхати.
Ось і все. Правда ж, підготувати машину до зими не так вже й складно. Варто просто враховувати певні аспекти, які мають значення в холодну зимовий час. І не забувайте про народну мудрість, що готувати сани краще все-таки влітку – процес підготовки до зимового сезону потрібно здійснювати в оптимальний для цього час, не чекаючи настання холодів.
Будьмо на зв’язку! Читайте нас у Facebook, Telegram, TikTok та Instagram.
Надсилайте свої новини на пошту kalush.informator@gmail.com.
Остап Микитюк