Інформатор Калуш

ВЛАДА

В Україні можуть заборонити рекламу, що паразитує на патріотизмі

До Верховної Ради подали законопроєкт, який обмежує використання патріотичної тематики для реклами та брендів.

Розповідає Інформатор, покликаючись на офіційний вебпортал Верховної Ради України.

Ідея документа виникла через поширення експлуатації військово-патріотичної символіки у комерційних цілях, зокрема у дизайні харчових продуктів, слоганах тощо.

“Прикро, що в маркетингових комунікаціях виробники споживчих товарів та послуг вдаються до недоречного використання трагічних подій війни, назв постраждалих міст, патріотичних закликів і військових вітань. Ідеться про
реєстрацію торговельних марок алкогольних напоїв, продуктів харчування, інших товарів (ТМ Героїчна Буча Комбуча зі смаком цитрусу, насіння редису «Азовсталь» та інші приклади), назви акцій для клієнтів, слогани реклами, які застосовують чи обігрують воєнну тематику у необережний, а подеколи і просто у неприпустимий спосіб. На жаль, у таких випадках професійна етика часто не спрацьовує”
, — зазначається у пояснювальній записці.

На думку авторів проєкту, ця проблема залишається особливо гострою у суспільстві. Аби зарадити ситуації, законопроєктом пропонується внести зміни до статті 6 Закону “Про охорону прав на знаки для товарів і послуг” та до статті 8 Закону “Про рекламу”, а саме:

  • суттєво обмежити можливість реєстрації та правової охорони торгівельних марок, що мають відсилки до образів російсько-української війни та ЗСУ;
  • заборонити розповсюджувати рекламу, що використовує такі образи;
  • не поширювати нові обмеження на продукти, що пов’язані із висвітленням подій, здійсненням заходів з національної безпеки і оборони, відсічі і стримування російської збройної агресії.

Інформатор спитав у калушан, як вони ставляться до реклами, що використовує патріотичну символіку.

“Якщо це “ванька-встанька” у кожному ролику реклами в інстаграмі, де показують одяг/корм для собак/торт — то до такого я ставлюсь негативно, краще обирати підходящу музику і не використовувати “патріотичний тренд”.
Якщо це стильно представлений продукт, де підкреслюють українське виробництво, відсоток на благодійність від доходу — тоді це доречно!”, 
— висловилась одна з мешканок Калуша.

Наразі відбувається процес ознайомлення із законопроєктом.

Остап Лагойда

Будьмо на зв’язку! Читайте нас у FacebookTelegramTikTok та Instagram.
Надсилайте свої новини на пошту kalush.informator@gmail.com

Нагору