Поліція застерігає громадян не піддаватись провокацій аферистів та нагадує, як не стати жертвою мобільного шахрайства.
Повідомляє Інформатор, посилаючись Поліція Івано-Франківської області.
Правоохоронці діляться двома випадками, як жителі Прикарпаття натрапили на гачок:
У першому до мешканки Тисмениці надійшов дзвінок від псевдопрацівника банку, який втершись в довіру до жінки повідомив, що їй необхідно пройти авторизацію банківської картки. Жінка назвала йому унікальний смс-код, який надійшов їй на телефон. Виконавши ці дії жінка втратила близько 3 500 гривень.
Наступна ситуація сталась з уродженцем Тернопільщини, який втратив 11 тисяч гривень за схожою схемою. Аферист зателефонував чоловіку й повідомив, що за допомогою його банківської картки намагаються здійснити онлайн-покупку. Для того, щоб анулювати операцію псевдо працівник банку зазначив, що кошти потрібно перерахувати на новий продиктований ним рахунок. Виконавши ці дії чоловік позбувся своїх заощаджень.
“Значні суми грошей зникають з рахунків громадян, після того, як вони повідомляють конфіденційні дані банківських карток невідомим особам”, — діляться працівники поліції.
Також правоохоронці нагадують власникам банківських карток, що:
- банківські працівники не телефонують до клієнтів, щоб довідатися конфіденційну інформацію;
- якщо вам пропонують змінити паролі, або ж переказати гроші на інший рахунок аби їх вберегти — це шахрайство;
- не варто повідомляти невідомим людям ніяких відомостей особистого характеру (паспортні дані, відомості про банківські рахунки тощо);
- не варто переказувати грошові кошти на сумнівні рахунки;
- коли чуєте у слухавці інформацію, що ваш рахунок під загрозою, заблокований або ж строк дії картки завершився, покладіть слухавку, зателефонуйте в банк, заблокуйте карту.
Олег Кіндрацький
Будьмо на зв’язку! Читайте нас у Facebook, Telegram, TikTok та Instagram.
Надсилайте свої новини на пошту kalush.informator@gmail.com