Саме ці види пересування, які не так давно набрали популярності в Україні, нещодавно визнали транспортними засобами. Закон, який це засвідчує підписав Володимир Зеленський.
Розповідає Інформатор, посилаючись на Верховну Раду України.
Відтепер електросамокати та моноколеса вважаються транспортом і в разі ДТП водія цього транспорту вже не визначатимуть як пішохода, як це було раніше.
Згідно з прийнятим законом, їх поділили на дві категорії:
- Легкий персональний електричний транспортний засіб – це колісний транспортний засіб, який приводять у рух винятково електричними тяговими двигунами (одним чи декількома) із потужністю у діапазоні до 1000 Вт, системою акумулювання електричної енергії (акумуляторною батареєю) та з одним, двома, трьома або чотирма колесами (максимальна швидкість у діапазоні до 25 кілометрів на годину).
- Низькошвидкісний легкий електричний транспортний засіб – колісний транспортний засіб, приводять у рух винятково електричними тяговими двигунами (одним чи декількома), системою акумулювання електричної енергії (акумуляторною батареєю), із двома, трьома або чотирма колесами, (швидкістю від 10 до 50 кілометрів).
“Для транспорту, що мають швидкість понад 50 кілометрів на годину, змін не передбачили, але “ймовірно, їх розглядатимуть як мотоцикли”, — пояснив координатор із безпеки дорожнього руху й адвокації в U-Cycle Богдан Лепявко. Його команда працювала над законопроєктом.
Остап Микитюк
Будьмо на зв’язку! Читайте нас у Facebook, Telegram, TikTok та Instagram.
Надсилайте свої новини на пошту kalush.informator@gmail.com