Калуш До сайту

Хто з’їв півтори метра дороги на Коновальця? | Розслідування

Вже не перший день у мережі шириться невдоволення роботою комунальних служб стосовно вулиці Коновальця, а саме 150-метрово відрізку де розташовані приватні будинки. Почалося усе з посту місцевої мешканки Олі Дроздик за 20 квітня. 

Розслідував Інформатор.

Прибувши на місце ми побачили підтвердження. Дорога окрім покриття втратила ще й 1,5 метра ширини.

Основна аргументація відповідальних за це, тобто “Калуш автодор”, наступна:

“Довгий час вказана ділянка вулиці Коновальця знаходилась в поганому стані. Постійні перекопи дороги для ремонту мереж які там проходять — водопостачання, газові, електричні не дають можливості нормальної експлуатації дороги. Силами підприємства приводимо дорогу в нормальний стан. Даний відрізок дороги на вул. Коновальця знаходиться в приватному секторі і немає доцільності в ширині дороги 6 метрів. Щоб уникнути нових перекопів дороги для обслуговування мереж прийнято рішення звузити дорогу. Дані зміни не будуть завдавати незручності для автомобілістів та мешканців міста”.

Нам також вдалося поспілкуватися з невдоволеними потенційними змінами місцевими мешканцями.

“Тут йде залізна труба всередині пластмасової. А її гарантія 50 років. Воно вже тут “навічно”, як то кажуть. А зверху ще й метр бетону, залитий у 1980-х. Тому, якщо труба прорве, то до неї не докопаєшся просто так. Доведеться все одно псувати дорогу і виривати бордюри. А шматка дороги, який справді необхідний, щоб тут нормально їздили машини, немає. Була ж достатнього широка дорога. Замість того, щоб поремонтувати ями, забрали важливу ширину. Нам це не подобається і це вже дуже не комфортно”, — розповів пан Володимир.

Також нам вдалося отримати коментар від начальника управління житлово-комунального господарства Калуської міської ради, Тарас Фіцак:

“Питання спірне й неоднозначне. Той відрізок дороги вже давно був у жахливому стані, років 10. Через те, що по всій вулиці Коновальця, до музичної школи, водопровід був замінений, а цей залишався в поганому стані, постійно приїздила техніка, яка розкопувала й закопувала. Дорога зіпсувалась на стільки, що минулого року там вже навіть не проводились якісь відновлювані роботи дорожнього покриття. Але минулого року ми таки запланували відновлювати цей відрізок.

“Калушавтодор” своїми силами й за заявою мешканців, почав зрівнювати дорогу грейдером. І вони прийняли рішення, для зручності, щоб потім знову не зривати асфальт і бордюри коли вкотре щось прорве, відсунути лінію. Вони звернулись до нас, щоб дали дозвіл на зміну розміру. Це тягне за собою ще одне із рішень, тобто або це одностороння дорога, або дорога з перевагою руху, або зробити так звану роз’їзну кишеню. Окрім двосторонньої, бо такої ширини не може бути двостороння, цього замало. Але координаційна рада цього рішення ще не розглядала. Це мало б статися наступного тижня і давати або не давати дозвіл на такі речі”.

Тобто існує вірогідність, що дорогу звужувати не будуть, навіть попри те, що вже виставлена нова ширина бордюрами.

“А взагалі питання чи варто економити й робити дорогу вужчою, риторичне. якщо порахувати, це приблизно 150 тисяч гривень”, — додав начальник УЖКГ.

Інформатор слідкуватиме за розвитком подій та обов’язково поділиться з вами оновленнями.

Остап Микитюк
Олег Кіндрацький 

Будьмо на зв’язку! Читайте нас у FacebookTelegramTikTok та Instagram.
Надсилайте свої новини на пошту kalush.informator@gmail.com