Інформатор Калуш

ТРЕШ

“Черги, штрафи і перехід до Нафтогазу” — чому в Калуші з’явилися агресивні в “газконторі”?

З початку вересня тисячі клієнтів в Калуші та інших містах зіткнулися з проблемою подання газових показників. Багато обурених людей прийшло у “Клієнтські простори”, щоб дізнатися в чому причина та вирішити проблему. Свідком такого скупчення людей сьогодні стали й наші журналісти.

Розповідає Інформатор.

Сьогодні, 4 вересня у “Клієнтському просторі” АТ “Івано-ФранківськГаз” за адресою вул. Винниченка, 6, протягом всього дня не зупинялася черга до працівників.

Калушани в черзі скаржились на те, що не були попереджені про якісь зміни, а дехто додав, що в міру того, що немає смартфона, не може вчасно подавати показники.

“Відбувається бардак! Неможливо оплатити рахунки, тицяють якісь папірці й міняють рахунки для оплати. Але найгірше, що за невчасну плату штрафують!  В цьому головна проблема”, — поділився один з обурених калушан.

Працівники “Клієнтського простору” розповіли, що все це обурення і великі черги з’явилися внаслідок переходу АТ “Івано-ФранківськГаз” до Групи “Нафтогаз” І тепер щомісяця з 28 по 5 число необхідно передавати показання газового лічильника за допомогою одного з таких ресурсів компанії:

  • особистого кабінету my.gas.ua,
  • чатботів GASUA у Viber чи Telegram,
  • NaftogazGasSupply у Facebook Messenger,
  • через SMS-повідомлення на номер 4647.

Чому провалилася комунікація з клієнтами ми вирішили дізнатися у керівництва даного відділення, проте одразу отримати відповідь нам не вдалося. Що правда, пообіцяли надати офіційну відповідь найближчими днями.

Олег Кіндрацький
Остап Микитюк

Будьмо на зв’язку! Читайте нас у FacebookTelegramTikTok та Instagram.
Надсилайте свої новини на пошту kalush.informator@gmail.com
Мобільний номер редакції +380 67 266 02 08

Нагору