Чи користувалися калушани електронними медичними записами та як зараз отримати скерування на прийом до лікаря?
Повідомляє Інформатор, покликаючись на Калуську міську раду.
“Це електронна система охорони здоров’я в громаді запроваджена — у закладах вона працює. Тому що якби заклади не вносили звернення пацієнтів й випадки лікування — вони б не отримували кошти від НСЗУ. Тепер ми знаємо, що кошти йдуть за пацієнтом чітко, та по факту звернення пацієнта його реєстрація в електронній системі Національної служби здоров’я України відслідковує кількість звернень, і тоді вже по факту оплачує тому чи іншому закладу певну суму коштів за надані послуги, — розповідає заступниця міського голови та додає: —Щодо електронної системи реєстрації на прийом до лікарів — тут картина складна. Тому що Первинний центр медико-санітарної допомоги, який фактично впроваджував цю систему, починав з нею працювати й зіткнувся безпосередньо із такою проблемою, що часто люди по телефону чітко не могли назвати правильний діагноз і вказати фахівця, до якого потрібно записати їх на прийом”.
Також заступниця очільника громади розповідає, що часто пацієнти плутають назви діагнозів чи фахівців й не можуть відповісти на питання по лабораторній карті.
“Центр зіткнувся з такою проблемою, що люди зверталися, записувалися, й близько 56% людей не приходили. Вікно було, лікар очікував візиту — а візит не відбувався з вини пацієнта. А це все час, і це все — кошти”, — додала вона.
Було прийняте рішення, щоб фахівець, який працює в реєстратурі, та який чітко розуміє з яким кодом, діагнозом та до якого фахівця треба скерувати людину — записував на прийом після власного візиту.
“Так, це не зручно, це — проблема. Можливо з часом десь освітня робота серед наших пацієнтів покращиться й знову буде спроба перейти на електронний запис”, — додає Наталія Кінаш.
Віталіна Костів
Будьмо на зв’язку! Читайте нас у Facebook, Telegram, TikTok та Instagram.
Надсилайте свої новини на пошту kalush.informator@gmail.com
Мобільний номер редакції +380 67 266 02 08