Інформатор Калуш

ГРОШІ

“Несправна техніка та бронювання готелю” — за що повертали кошти прикарпатцям?

В управлінні Держспоживслужби розповіли за що вдалось повернути кошти прикарпатцям впродовж серпня-вересня 2023 року.

Повідомляє Інформатор, посилаючись на ГУ Держпродспоживслужби в Івано-Франківській області.

За надання підприємцями неякісних товарів чи послуг працівникам Держспоживслужби вдалось допомогти повернути кошти прикарпатцям на загальну суму у 28 000 гривень, а саме:

  • 6 800 гривень — за несправний гриль-барбекю;
  • 3 899 гривень — за неотриманий планшет, замовлений через інтернет-магазин;
  • 3 600 гривень — за послуги бронювання готелю;
  • 3 500 гривень — за неякісний ремонт комп’ютера;
  • 2 900 гривень — за несправну бензопилу;
  • 2 000 гривень — за неякісний вайфай-роутер;
  • 4 925 гривень — за речі (взуття, одяг, електрочайник), які не підійшли споживачам за розміром та моделлю;
  • 433 гривень — за неправильно видану решту при розрахунку за товар.

Спеціалісти нагадують, що у випадку порушення прав споживачам потрібно звертатись із заявою до Головного управління Держпродспоживслужби в Івано-Франківській області за:

  • адресою: вулиця Берегова, 24, м. Івано-Франківськ;
  • поштою;
  • електронною поштою – ifdergprod@vetif.gov.ua;
  • через вебсайт управління.

За отриманням розлогішої інформації про це можна телефонувати за номером: 0342-52-83-98.

Олег Кіндрацький

Будьмо на зв’язку! Читайте нас у FacebookTelegramTikTok та Instagram.
Надсилайте свої новини на пошту kalush.informator@gmail.com
Мобільний номер редакції +380 67 266 02 08

Нагору