Про маркетинг у соціальних мережах говорили вчора у Калуші. Для представників громадських організацій управління економічного розвитку міської ради організувало тренінг.
На заході побував Інформатор.
Як створити соцмережі, які працюють на ГО? Покроковим планом із присутніми ділилася Софія Лашків — співзасновниця SММ-агенції та маркетологиня карпатського крафту. Вона розповіла також про просування сторінок у соцмережах, акцентуючи увагу на безкоштовних варіантах. Адже не завжди у громадських організацій є гроші на платне просування.
На думку тренерки, завдання громадських організацій — динамічно висвітлювати інформацію. Але інформація не має бути “сухою” та статистичною, тобто лише про події самої ГО. Дуже цінно показувати етапи роботи, а не лише отримані результати. До речі, найдієвішим контентом зараз є відео.
“Розповідайте про інших. Чим більше ви розповідаєте про людей, тим більше вас чують. Що це означає? Розбавляйте пости про прийняті рішення і завершені події: фотографуйте людей на заходах, знімайте про них відео, висвітлюйте історії волонтерів, історії просто класних людей з вашого міста, показуйте якісь ініціативи… “ — рекомендувала Софія Лашків.
Також, за її словами, важливо дотримуватись бодай базових вимог дизайну — не більше двох шрифтів на сторінці і стільки ж — акцентних кольорів.
“Менше тексту — більше акцентів. Використовуйте не довгі текстові “полотна”, а наприклад, пости-каруселі — це коли все найголовніше “запихається” у картинку з лаконічним текстом. Такі пости дуже гарно читають у соцмережах”, — акцентувала спікерка.
Загалом тренінг тривав близько двох годин і мав, окрім теоретичної частини, цікаву практичну: напрацювали ідеї покращення сторінок організацій.
Як повідомила заступниця начальника управління економічного розвитку Калуської міської ради Тетяна Сеньків, захід відбувся у рамках реалізації проєкту “Посилення спроможності і сталості локальних ОГС в умовах воєнного часу — Сила малих спільнот”.
Тетяна Кіндюх
Будьмо на зв’язку! Читайте нас у Facebook, Telegram, TikTok та Instagram.
Надсилайте свої новини на пошту kalush.informator@gmail.com
Мобільний номер редакції +380 67 266 02 08