Іноді вдома можна помітити проблеми в роботі електроприладів, часті перегорання лампочок чи зміни в яскравості освітлення. Такі ознаки свідчать про неякісну напругу.
Пише Інформатор, покликаючись на Прикарпаттяобленерго.
Серед основних причин:
- перевищення у споживачів договірної потужності, що спричинює зниження якості напруги у внутрішньобудинкових мережах;
- нерівномірний розподіл навантаження (пофазного споживання електричної енергії) у внутрішньобудинкових мережах, коли квартири під’єднані до однієї фази, а інші дві – недовантажені.
“За стан внутрішньобудинкових електричних мереж багатоквартирного будинку відповідає власник (балансоутримувач) цих мереж. Якщо будинок приватний – відповідальність за внутрішні мережі несе власник житла. Натомість АТ “Прикарпаттяобленерго” відповідає за напругу, яка подається до вводу у будинок”, — повідомляє Обленерго.
У випадку виникнення неякісної напруги в межах будинку потрібно звернутися до балансоутримувача. Він проведе замір напруги на вводі до будинку. Також можна звернутися до електрика, який перевірить внутрішню мережу.
Віталіна Костів
Будьмо на зв’язку! Читайте нас у Facebook, Telegram, TikTok та Instagram.
Надсилайте свої новини на пошту kalush.informator@gmail.com
Мобільний номер редакції +380 67 266 02 08