Мережа “Домашнього Інтернету” відновлена на 93%.
Пише Інформатор, покликаючись на мобільного оператора.
“Голосовий сервіс підключений. Проте, його доступність і якість залежить від багатьох факторів. Зараз ми працюємо, щоб всі мали зв’язок. І це потребує деякого часу”, — повідомляють у дописі.
Якщо ваша SIM-картка не реєструється в мережі, спробуйте:
- перезавантажити телефон;
- увімкнути та вимкнути “авіарежим”.
“В деяких населених пунктах все ще виникають короткочасні складнощі зі зв’язком, але наші спеціалісти їх усувають”, — додають у “Київстарі”.
Фахівці перепрошують за незручності.
Віталіна Костів
Будьмо на зв’язку! Читайте нас у Facebook, Telegram, TikTok та Instagram.
Надсилайте свої новини на пошту kalush.informator@gmail.com
Мобільний номер редакції +380 67 266 02 08