Укрзалізниця запустила новий онлайн-сервіс для претензійного повернення квитків, який спрощує процедуру їх здачі.
Про це повідомили у пресслужбі перевізника, передає Інформатор.
Через новий сервіс можна здати квитки, для яких повернення звичним способом в режимі онлайн вже закрите або від самого початку було недоступне. Раніше це можна було зробити тільки офлайн, заповнивши паперову заяву. Укрзалізниця цифровізувала процес, і заяву тепер можна оформити в електронному вигляді.
Як це зробити?
- перейти на сайт УЗ із замовлення сервісів онлайн;
- обрати у меню пункт “Претензійне повернення квитків”;
- заповнити електронний бланк заяви за інструкцією на сайті;
- підписати заяву за допомогою “Дія.Підпис”;
- дочекатись результатів її розгляду.
Після подачі заяву розглядатимуть протягом семи робочих днів.
Оформити претензійне повернення квитків можна за наявності відповідних відміток на квитках у таких випадках:
- якщо пасажир не використав квиток через хворобу або нещасний випадок та повертає його пізніше, ніж за годину після відправлення поїзда;
- якщо пасажир проїхав тільки частину дороги, не використавши квиток повністю;
- якщо пасажир повертає невикористані квитки, за які сплатив банківською карткою в касі, з формуванням акту про повернення;
- якщо пасажир повертає невикористані квитки, які купив в Україні, але здав за кордоном;
- якщо пасажир повертає групове замовлення (повністю або частково);
- якщо пасажир повертає квитки за поїздку, скасовану з вини залізниці;
- якщо пасажира перевели у вагон нижчої категорії, ніж зазначено в його квитку, і він хоче отримати різницю вартості.
Сервіс поки допрацьовують, тож повернення паперових квитків, придбаних у касі, стане доступним пізніше.
Віталіна Костів
Будьмо на зв’язку! Читайте нас у Facebook, Telegram, TikTok та Instagram.
Надсилайте свої новини на пошту kalush.informator@gmail.com
Мобільний номер редакції +380 67 266 02 08