Придбали його наприкінці 2022 року, а зараз передають на комунальне підприємство “Калушавтодор”. І начебто нічого особливого, адже обидва підприємства є комунальними, але питання таки є.
Пише Інформатор.
Про передачу матеріальних цінностей комунальному підприємству “Калушавтодор” ішлося сьогодні на засіданні виконавчого комітету.
Як доповів під час розгляду питання начальник управління комунальної власності Олександр Челядин, відповідно до клопотання директора комунального підприємства “Калушавтодор” Романа Скибіцького від 22 січня цього року, пропонується передати на баланс цього підприємства розкидач піску та солі RPS-9000-S, вартістю 539 тисяч 500 гривень. Передати його готове комунальне підприємство “Калуська енергетична Компанія”.
Згідно з відкритими даними, зазначену техніку “КЕК” придбало наприкінці грудня 2022 року. Тоді за результатами відкритих торгів з особливостями (це варіація тендерів, адаптована під закупівлі на час війни; такі закупівлі є швидшими, простішими та відбуваються навіть із одним учасником. — ред.) було укладено договір із ПП “Оріон” із Житомира. Піскорозкидач, за умовами договору, мав бути поставлений замовнику до кінця грудня 2022 року. Щоправда, сама оплата була здійснена аж у березні 2023 року.
“Калуська енергетична компанія купує для автодору техніку?” — поцікавився член виконавчого комітету Василь Турчиняк.
“В той рік енергетична компанія мала таку можливість, автодор — не міг”, — лаконічно пояснив Олександр Челядин та переадресував питання іншим посадовцям міської ради.
Заступник міського голови Богдан Білецький спробував пояснити, навіщо КЕКу був розкидач піску та солі:
“У них теж є територія, … перший підйом, другий підйом, два кілометри дороги… Треба було їм тоді”.
У членів виконавчого комітету ситуація викликала відверті посмішки, але більше питань не було, а за саме рішення швидко проголосували.
Інформатор після засідання звернувся за коментарем до керівника “Калуської енергетичної компанії” Петра Шевчука, адже не зрозуміло, навіщо компанія за понад пів мільйона гривень купувала техніку, яка їй не потрібна.
“Його купляли для наших потреб, а тепер передали”, — пояснив співрозмовник, додавши, що майно все одно є комунальним і неважливо, у кого воно на балансі.
Між тим Калуська енергетична компанія є об’єктом критичної інфраструктури і, вірогідно, мала права здійснювати певні закупівлі у той час, коли іншим комунальним підприємствам у зв’язку з обмеженнями воєнного стану цього робити не можна було. Тож, не виключено, що у такий спосіб калуські комунальники “допомогли” одні одним. І — не факт, що один раз. Адже у ті самі часові проміжки й у того ж постачальника КЕК купував рециклер асфальтобетону за 916 тисяч 500 гривень. Цю установку за призначенням використовують для ямкового ремонту доріг, що також є профілем дорожників, а не підприємства з водозабезпечення.
Тетяна Кіндюх
Будьмо на зв’язку! Читайте нас у Facebook, Telegram, TikTok та Instagram.
Надсилайте свої новини на пошту kalush.informator@gmail.com
Мобільний номер редакції +380 67 266 02 08