Кожен власник автомобіля щороку повинен оформляти автоцивілку за вимогами законодавства. Сама страховка, залежно від пакета послуг, покриває певні непередбачувані витрати:
- пошкодження майна;
- спричинення шкоди здоров’ю;
- збитки потерпілих.
Оформити страхування можна в багатьох сервісних центрах, при купівлі автомобіля або в страхових компаніях.
Чому варто довіряти перевіреним надавачам страхових послуг?
Не кожен страхувальник вартий довіри. Дуже часто власникам авто доводиться стикатися з недобросовісними компаніями. Це може призвести до збитків для всіх учасників ДТП або спричинити виникнення проблем для водія в пошуках послуг, яких він потребує терміново.
Купити автоцивілку можна в режимі онлайн на сайті компанії VUSO. Окрім компенсації страхових випадків при настанні ДТП, спричинення супутньої шкоди майну та здоров’ю потерпілих, передбачено юридичний захист цивільно-правової відповідальності водія.
Крім постійної інформаційної підтримки, автоцивілка включає технічну допомогу:
- заміну колеса;
- аварійне відчинення автомобіля;
- запуск двигуна;
- евакуацію авто;
- доставку палива.
Технічний асистанс допоможе водію в будь-якій складній ситуації, яка може статися в дорозі. Це корисна послуга на випадок, якщо розрядився акумулятор чи закінчився бензин, а до найближчої заправки ще дуже далеко.
Про що варто пам’ятати власникам авто при виборі надавача страхових послуг?
Обов’язкове страхування цивільної правової відповідальності являє собою фінансову гарантію саме для потерпілих під час ДТП. Тож для водія одномоментно не виникне подвійного відшкодування збитків за пошкодження свого авто.
Страхова компанія https://vuso.ua/ дає можливість оформити не тільки автоцивілку, як обов’язковий вид страхування, а й придбати КАСКО. Це добровільний поліс, він покриває не тільки відповідальність водія в разі аварії, а й інші випадки, що призвели до пошкодження або повного знищення автомобіля. Наприклад, стихійні лиха, напад тварини або вандалів – за ОСЦПВ після таких проблем не призначають компенсацію.
Крім того, наявність додаткових послуг у разі технічних несправностей значно полегшить життя водієві транспортного засобу. Варто пам’ятати, що для отримання компенсації заподіяної шкоди має бути дотримана процедура на місці дорожньо-транспортної пригоди.
При виникненні страхового випадку транспортні засоби не повинні рухатися, а клієнт телефонує за номером, вказаним на сайті, або зв’язується з компанією в режимі онлайн за допомогою кнопки «Страховий випадок». Також учасник пригоди має повідомити поліцію для оцінки місця події та складання відповідного протоколу.
У разі дотримання всіх вимог страхова компанія гарантує компенсацію постраждалим. Отже, у разі наявності поліса водієві не доведеться сплачувати ремонт потерпілого автомобіля або лікування повністю зі власної кишені.
Вам теж потрібна реклама на Інформаторі?
Звертайтесь: +38 (067) 266 02 08 або на мейл
kalush.informator@gmail.com