Інформатор Калуш

РЕКЛАМА

Новий інтер’єр, модні десерти і 40 смаків кави | “Леон” запрошує на відкриття

Кава — вранці? Так, але це не про Калуш. За майже два роки роботи власниця кав’ярні «Леон» підмітила цікаву особливість нашого міста: тут каву п’ють пообіді. А от присмачити її люблять не лише класично — молоком, а куди цікавіше: медом та лимоном, гострими спеціями, апельсиновим соком… Віднедавна у закладі є навіть особливе трояндове лате. А ще — чаї, десерти й низка унікальних пропозицій. В найближчі три дні буде кава з білим ігристим.

Чому три дні і з якої нагоди ігристий напій, знає й ділиться Інформатор.

Що “Леон” — заклад особливий, можна зрозуміти не лише з дизайну та концепції кав’ярні. Тут не святкували першої річниці від дати відкриття, не відзначали переїзду в нове приміщення на вул. Степана Бандери… Зате — запрошують усіх охочих трошки посвяткувати завершення ремонту, що тривав… тиждень.

“Насправді зачинитися навіть на незначний період було непросто. Коли ми повідомили про це у соцмережах, отримали від постійних відвідувачів чимало запитань і нарікань. З одного боку, це демонструє наскільки цінними ми стали для багатьох калушан і наскільки сильною є наша позиція у цій сфері, а з іншого боку — вимагає роботи нон-стоп. Тому дійсно планували повністю зачинитись на ремонт на тиждень (хоча саму ідею виношували значно довше, а дизайн я особисто змінювала чотири рази), але по факту було так: до обіду — зачинені, робимо ремонт; після обіду — готуємо людям каву”, — ділиться власниця кав’ярні Галина Хоптяк.

Оновлений “Леон”

За день до офіційного відкриття оновленого закладу тут ще завершують декорування. Художниця створює картини прямо на стінах. Вони — тематичні, але не надто великі, бо їхнє завдання, каже Галина, доповнити інтер’єр, а не “забити” його.

На столах — яскраві картаті скатертини, як в одному з кадрів фільму; на підвіконні — м’які подушечки, на які так і хочеться всістися з чашечкою запашної кави й помилуватися центральною площею міста, яка зараз так привабливо зеленіє та оживає…

“Дуже мало людей у Калуші зранку п’ють каву. Це якийсь такий феномен саме Калуша, бо в усіх інших містах, де мені доводилось мати справу з кав’ярнями, вони вранці добряче навантажені. У Калуші — ні. До нас люди починають приходити після обіду”, — каже власниця кав’ярні, готуючи чашечку м’ятного лате.

Між тим, у “Леоні” ранкова кава завжди є акційною: до 11 години — 10% знижки. А щочетверга — акційна пропозиція на тандем кави та трендового десерту мочі. Щоп’ятниці (до кінця весни) у закладі — дегустація чаю чи кави. Всі анонси акцій можна знайти на інстаграм-сторінці закладу.

Цукру менше — смаку більше

Галина Хоптяк — не класична “начальниця”. Вона і каву закуповує, й авторські рецепти з її приготування розробляє та впроваджує, і десерти власноруч створює. При цьому, каже, любить експериментувати зі смаками, тому не факт, що, скуштувавши у кав’ярні, наприклад, наполеон із ківі чи трайфл із вишнею, ви наступного разу застанете його знову.

“Це нудно, коли ти заходиш у заклад, а там стабільно одне і те саме. Тому мочі чи трайфл у нас є завжди. А от уже з якими смаками — справа мого настрою”, — жартує Галина, додаючи, що стабільною є хіба що якість десертів, бо вони реально смачні.

Ще одна особливість цих десертів — мінімум цукру. Наприклад, в одному мочі — лише 3 грами цукру, тоді як в більшості рецептів його ледь не вдесятеро більше.

“Продукт має мати свій смак. А цукор його забиває. Тому там, де я можу занизити цукор і це не нашкодить десерту, а навпаки розкриє його, я це роблю. Ну а чізкейки, наполеони й подібні солодощі залишаються солодкими”, — пояснює їх авторка.

#Шо по каві?

Шість кав за п’ять хвилин — це професійний стандарт “Леону”. Бариста, який не може цього зробити — не може бути працівником цієї кав’ярні. Й немає значення, чи людина зайшла посидіти у закладі, чи візьме улюблений напій із собою — видати його мають швидко.

“Якісне еспресо живе 3 хвилини, кава з молоком — до 5 хвилин. Тому швидкість видачі в цьому контексті важлива теж”, — пояснює кавоманка.

Окрім цього, заклад пропонує унікальну можливість: замовлення кави через телеграм: вказуєш назву напою, розмір і бажаний час отримання — приходиш і забираєш.

У кав’ярні — два кавових меню: класичне й авторське. Загалом — близько 40 позицій. А крім цього — гарний асортимент чаю й холодних напоїв.

“Щоразу доповнюю перелік, орієнтуючись, в тому числі і на запити відвідувачів. Наприклад, у Калуші хотіли шоколадної кави. У нашій київській кав’ярні такого запиту не було, а тут був. Тому це така шоколадна-шоколадна й солодка-солодка кава. А ще місцеві запропонували трояндову каву створити. Я на ній чотири літри молока перевела, поки рецепт вивела і збалансувала. Це лате справді вийшло особливим, з такою терпкою ноткою…”, — ділиться Галина Хоптяк.

 У закладі є кілька видів холодної кави, у тому числі — фрапе на морозиві, чотири види кави на соках, фільтр кава, зокрема і з молоком.

“Фільтр — це особлива історія. Вона м’якша по смаку, але містить більше кофеїну. Дуже хотілося би, щоб цей вид кави калушани полюбили більше. Вона дійсно розкриває смак та аромат напою”, — додає Галина.

“А ще у нас можна купити свіжообсмажену каву в зернах або вже змелену. Але бажано сказати, яким способом ви її будете заварювати вдома, бо від цього залежить, як бариста вам її змеле, а відтак — і кінцевий смак. Є у нас і дріп-кава з більш як 10 країн. Можна брати вроздріб по одному пакетику або, наприклад, боксом із штук: 10 днів — 10 різних смаків”, — каже вона.

З цікавинок закладу — “підвішена кава”. Це напій — за який хтось заплатив і залишив певну умову (відповісти на якесь питання, підписатись в соцмережі, “лате для зеленоокої дівчини”, “еспресо для чоловіка у військовій формі” тощо — будь-яка фантазія).

Є тут і кошик смаколиків для ЗСУ. У нього можна ставити як придбану в закладі продукцію, так і приносити щось своє. Єдина умова — враховувати терміни придатності продукту та умови його зберігання.

Три особливі дні

“Якось так склалося, що за ці майже вже два роки роботи у нас були і відкриття, і переїзд, і перша річниця, але нічого з цього ми не відсвяткували. Так обставини складалися. Тому зараз після оновлень ми вирішили хоч трішки надолужити. Нічого грандіозного не плануємо, але символічну стрічку в пятницю, 26 квітня, о 15:00 переріжемо.

А відвідувачам впродовж трьох днів будемо пропонувати до їхньої кави шампанське — алкогольне чи безалкогольне на вибір. Також вводимо нові позиції у меню. Наприклад, безалкогольний апероль — це не кавовий напій, але до літньої пори саме те, що треба: соковитий, смачний і такий, що буде освіжати”, — анонсує Галина.

26, 27 та 28 квітня діятиме і спеціальна пропозиція для тих, хто в кав’ярню “Леон” прийде з фразою “Я від Інформатора”. Отримаєте 10% знижки на каву.

Тетяна Кіндюх

Вам теж потрібна реклама на Інформаторі?
Звертайтесь: +38 (067) 266 02 08 або на мейл
kalush.informator@gmail.com

Нагору