Сучасні оркестрові флейти є нащадками етнічних дерев’яних інструментів, що й досі використовуються скрізь у світі. Але коли мова йде про академічну музичну освіту, то викладачі скрізь по планеті віддають перевагу саме металевій поперечній флейті, виготовленій зі спеціального акустичного сплаву із посрібленим покриттям. Більш докладно про те, які зараз існують флейти, розповість експерт інтернет-магазину Музлайн в огляді, створеному спеціально для нашого порталу.
Класи і види
Усі флейти можна умовно розділити на
- учнівські;
- професіональні концертні;
- соло інструменти;
- оркестрові моделі.
Звичайно, попри схожу конструкцію, основні відмінності між ними проходять по параметру звучання, що є відображенням різниці в певних елементах будови, використаного сплаву, покриттю, механіці і так далі.
Окрім того флейти, розрізняються ще й за строєм, а також теситурою звучання – так, наприклад, флейта піколо охоплює найвищий діапазон оркестрового звуку та традиційно використовується рідше за основну стандартну модель.
Велика різниця у вартості
З якого сплаву виготовлена флейта, чи має вона срібне покриття, яка механіка клапанів встановлена на конкретній моделі, все це так чи інакше впливає на вартість інструмента. Середньостатистична учнівська флейта буде коштувати в діапазоні від трьохсот доларів до тисячі. Все, що коштує більше, відноситься до концертного сегменту і це вже професійні оркестрові та сольні флейти, що мають, по-перше, більш якісне звучання, а по-друге, більш надійну якісну механіку та віртуозний потенціал.
Які бренди займаються виробництвом флейт
На вітчизняному ринку представлено не так вже і багато брендів, що випускають саме оркестрові флейти, але найвідоміші з них – це китайська компанія Maxston, італійська фірма Amati, молодий бренд Gewa та інші виробники, які пропонують опції для музикантів-початківців та флагманські моделі, що розраховані на виконавців з досвідом і гаманцем.
Чого очікувати новачку від флейти
Перша флейта, в особливості якщо це новий інструмент, за словами фахівців інтернет-магазину Muzline, це завжди челендж ,адже і музиканту, і інструментом треба час щоб, розігратися та адаптуватися один до одного. Але абсолютно точно не варто лякатися перших спроб звуковидобуття, якими б дивними вони не були – на першому етапі дуже багато залежить від правильної постанови дихання, аніж від можливостей інструменту, але з певним часом навіть нова флейта почне відповідати виконавцю і чутливо реагувати на його запити.
Вам теж потрібна реклама на Інформаторі?
Звертайтесь: +38 (067) 266 02 08 або на мейл
kalush.informator@gmail.com