Інформатор Калуш

ЖИТТЯ

Стане вужче: Євросоюз допоможе “Укразалізниці” стати на нові колії

Стане вужче: Євросоюз допоможе "Укразалізниці" стати на нові колії

У рамках програми Європейського Союзу “Механізм “Сполучення Європи” погоджено проєкт інтеграції залізничної системи України в транспортну систему ЄС. Проєктну заявку було схвалено Координаційним Комітетом програми 16 липня 2024 року. Тож незабаром ширина колій в Україні, в тому числі й на Прикарпатті почне змінюватися.

Розповідає Інформатор, посилаючись на Укрзалізницю.

Йдеться про те, що для забезпечення технологічної сумісності та підвищення пропускної спроможності залізничної інфраструктури перероблять на стандарт 1435 мм, замість 1520 мм, які є зараз. Загальний бюджет такого проєкту складе майже 86 млн євро, з яких фонд Європейського Союзу (CEF – Connecting Europe Facility) надасть Укрзалізниці 42,95 млн євро.

“Україна продовжує свій євроінтеграційний шлях та має системну підтримку з боку ЄС. Так, CEF другий рік поспіль виділяє кошти на реалізацію стратегічних інфраструктурних проєктів, які будуть спрямовані на розбудову євроколії на території України, завдяки чому зможемо відкривати нові пасажирські маршрути та нарощувати транзитний потенціал України”, – розповів голова правління АТ “Укрзалізниця” Євген Лященко.

У рамках зазначеної заявки планується реалізувати:

  • проєктування реконструкції споруд залізниці з впровадженням колії 1435 мм на ділянці Чоп – Львів;
  • проєктування реконструкції споруд залізниці з будівництвом колії 1435 мм та електрифікацією на ділянці Львів — Чернівці — Вадул-Сірет — Держкордон;
  • розробку стратегії реконструкції Львівського залізничного вузла з урахуванням перспектив розширення залізничної мережі колії шириною 1435 мм трансєвропейської транспортної мережі (TEN-T) на території України;
  • проєктування та будівництво колії 1435 мм з електрифікацією на дільниці Павлове-2 / Матьовце – Ужгород;
    електрифікацію колії 1435 мм на ділянці Чоп – Ужгород.

Також передбачені витрати на проведення експертизи щодо відповідності вимогам TSI вищезазначених проєктів, а також ділянок Ковель – Ягодин – Держкордон та Медика/Мостиська ІІ – Львів (Скнилів).

Остап Микитюк

Будьмо на зв’язку! Читайте нас у FacebookTelegramTikTok та Instagram.
Надсилайте свої новини на пошту kalush.informator@gmail.com
Мобільний номер редакції +380 67 266 02 08

Нагору