Молода калушанка потерпіла від шахрайських дій і втратила велику суму грошей.
Розповідає Інформатор, посилаючись на Поліцію Калущини.
Стало відомо, що до співробітників калуської поліції із заявою звернулась 24 – річна потерпіла, про вчинення щодо неї шахрайських дій невідомою особою.
“За словами жінки, до неї зателефонував працівник банку й повідомив про необхідність захисту грошових коштів від зловмисників. Перейшовши за посиланням, яке псевдобанкіри надіслали на один із мобільних застосунків та виконавши ряд операцій, заявниця втратила 20 тисяч гривень. Коли зрозуміла, що її ошукали, відразу звернулась до поліції“, — розповіли правоохоронці.
Нагадаємо, аби не стати жертвою шахраїв, потрібно:
- при надходженні таких дзвінків, в жодному разі не надавайте особисту інформацію, таку як номери карток, пін-коди і інші конфіденційні дані, якщо ви не впевнені в отримувачі та не вводьте запропоновані аферистами коди, які останні можуть використати для входу в онлайн – банкінг;
- якщо ви отримали дзвінок чи смс-повідомлення про проблеми з банківським рахунком, зверніться безпосередньо у відділення банку або за номером служби підтримки, який зазначено на картці або офіційному сайті фінансової установи;
- перевіряйте регулярно витрати і транзакції на своєму банківському рахунку, щоб вчасно виявити незвичайні або незрозумілі операції;
використовуйте безпечні паролі для своїх онлайн-банкінг-акаунтів та інших сервісів.
“Якщо Ви запідозрили що розмовляєте з шахраєм, хоча спершу думали, що це працівник банку і випадково повідомили йому якусь інформацію, важливо діяти швидко і блокувати свої картки чи рахунки. Негайно звертайтеся до свого банку і поліції для подальших дій і розслідування”, — зауважують поліцейські.
Остап Микитюк
Будьмо на зв’язку! Читайте нас у Facebook, Telegram, TikTok та Instagram.
Надсилайте свої новини на пошту kalush.informator@gmail.com
Мобільний номер редакції +380 67 266 02 08