Інформатор Калуш

ВЛАДА

Автобусні маршрути до калуських сіл: водії отримали таємничу вказівку, а у міській раді їх роблять винними

водії отримали таємничу вказівку, а міській раді їх роблять винними

Про маршрутні автобусні перевезення сьогодні знову йшлося на нараді зі старостами, яка відбувається щоп’ятниці у міській раді. Старости скаржилися, що питання стало дуже гостро: віднині водіям автобусів заборонили зупинятися по місту. Секретар міської ради у відповідь запевнив, що таких розпоряджень не було, а винними у ситуації є самі водії, які переслідують власні вигоди.

Інформатор розповідає детальніше.

Оголошення про зміни в умовах пасажирських перевезень у межах Калуської громади ширилося напередодні і соцмережами. Ось приклад із того, що писали відносно села Мостища:

“Сьогодні водій автобуса повідомив, що із завтрашнього дня 30.08. автобус на зупинці “Технікум”, “П’ятачок” зупинятися не буде. Виїзд від “Автостанції”, потім — ПТУ”.

Дописи від різних авторів та у різних групах активно коментували. Люди називали це безладдям та пропонували йти до міського голови. Ось деякі цитати:

“Без протестів тут не обійтись, з кожним разом все більше “хороші” умови! Це ж вже абсурд повний”.

“Працюючи на зупинці, то чую постійні скарги від стареньких бабусь, які не можуть дійти до автостанції. Автобуси повинні зупинятися на кожній зупинці, тому що не кожен за станом здоров’я може дійти до автостанції. Не знущайтеся над людьми!!!”

“Не знищуйте людей, бо будете сидіти без сметани і без молока. На кожній зупинці повинні зупинятися, навіть має бути зупинка на вимогу”.

“На якій підставі, нехай пояснюють”.

Пояснень сьогодні зажадали старости кількох сіл громади, які запевнили, що й у їхні населені пункти сьогодні прийшли нововведення. Йдеться, до слова, про різні напрямки: і до Сівки-Калуської, і до Студінки та Ріп’янки.

“Я не розумію ситуації, — зазначив староста Василь Тимчишин. — На технікумі не зупиняються, на “п’ятачку” теж. Людина, старенька бабця, виходить на автостанції і має йти пішки, скажімо до поліклініки? Чому ви заводите наші села, які є складовою ОТГ, в таку ситуацію незрозумілу? При цьому ні один міський рейс не заїжджає на автостанцію. Це колапс”.

На нараді зі старостами сьогодні не було ні міського голови Андрія Найди, ні заступника з комунальних питань Богдана Білецького. Головував секретар міської ради Віктор Гільтайчук. Він зазначив, що сьогодні зранку було кілька скарг на цю ситуацію, у тому числі — і йому особисто скаржилися. Він запевнив, що станом на сьогодні нічого подібного бути не повинно. Ні міська рада, ні керівництво автостанції і навіть самі перевізники таких вказівок не давали.

“Це все навіть не на рівні перевізників, а на рівні водіїв, — заявив посадовець. — Я вас запевняю, що вони обманюють, зловживають нами, зловживають вказівкою перевізників”.

Старости у залі заперечили. У чому вигода водію, який залишає пасажира на зупинці? Староста Студінки Марія Стасюк зазначила, що особисто спілкувалася з водієм і той говорив про вказівку з міської ради. А Василь Тимчишин додав, що водіям погрожували штрафами, якщо ті таки зупинятимуться на зупинках. Як наслідок сьогодні на роботу в село недоїхали вчителі, яких просто не підібрали.

“Ще не закінчився тестовий період, ще не затверджені нові маршрути, а ми маємо таку ситуацію. Була домовленість, що в села громади автобуси будуть їхати так, як їхали до початку роботи автостанції”, — наполягала староста Студінки.

“Тут уже не в водіях ситуаці. Це — вказівка з автостанції. Вони ще навіть не вивчили маршрутів, вони не вивчили назв сіл, а вже якісь розпорядження видають, де зупинятися і де брати людей, а де не брати”, — додала Марія Стасюк згодом.

Начальник управління економічного розвитку міста Юрій Соколовський, у свою чергу, також запевнив, що жодних рішень не приймали. Він каже: ініціюватимуть нараду з керівником автостанції та будуть розбиратися у ситуації.

Завершили старостат на домовленості, що до кінця поточного дня управління економіки дасть публічне роз’яснення у медіа щодо ситуації.

Нагадаємо, справедливого підходу до пасажирів старости калуських сіл вимагали і кілька тижнів тому — напередодні початку роботи автостанції у тестовому режимі. Автостанція запрацювала на початку серпня. Але відтоді її діяльність пов’язана із приватною компанією, яка справляє з пасажирів станційний збір та надає послуги з перевезення замість комунального підприємства.

Детальніше — в розслідуванні Інформатора: У Калуші запрацювала нова автостанція. Але чи справді вона комунальна?

До теми:
Міські, сільські, франківські: як від суботи курсуватимуть автобуси через нову автостанцію в Калуші?
Де лавочки? Як виглядає новозбудована автостанція сьогодні | ФОТО
Чи припинить роботу автостанція на вулиці Привокзальній у Калуші?

Будьмо на зв’язку! Читайте нас у FacebookTelegramTikTok та Instagram.
Надсилайте свої новини на пошту kalush.informator@gmail.com
Мобільний номер редакції +380 67 266 02 08

 

Нагору