На благоустрій території з бюджету громади спрямують майже півтора мільйона гривень. Майже третину цієї суми підприємець уже отримав, а роботи мають бути завершені вже у вересні. Тож, у найближчі дні, вочевидь, кипітиме робота.
Інформація про закупівлю оприлюднена на Prozorro, ділиться Інформатор.
Йдеться про благоустрій території (капітальний ремонт) відпочинкової зони на території парку імені Т. Г. Шевченка (тротуарне покриття, флагшток, зона озеленення, вуличне освітлення) по вулиці Шевченка-Міцкевича в м. Долина Калуського району.
Закупівля здійснена без використання електронної системи. Зазначимо, що на період дії воєнного стану в Україні такий формат закупівель дозволений за умови, що йдеться про:
- здійснення закупівель товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких є меншою, ніж 100 тис. гривень;
- послуг з поточного ремонту, вартість яких є меншою, ніж 200 тис. гривень;
- робіт, вартість яких є меншою, ніж 1,5 млн гривень.
У разі здійснення замовником закупівлі без використання електронної системи замовник зобов’язаний лише в 10-денний термін з дня укладення договору оприлюднити звіт про договір про закупівлю.
Управління благоустрою та інфраструктури Долинської міської ради, замовило якраз робіт на суму 1 мільйон 490 тисяч гривень. Якби ця сума перевищувала 1 мільйон 500 тисяч гривень управлінню довелося би оголошувати відкриті торги. За часом це дещо довша процедура, але вона дає шанс на економію бюджетних коштів при виборі підрядника.
У Долині підрядника обрали самі: договір підписано із ФОП Марчуком Юрієм Володимировичем із Харкова. Згідно з даними YouControl, основним КВЕДом його діяльності є неспеціалізована оптова торгівля. Інші види діяльності у нього такі:
- Виробництво готових текстильних виробів, крім одягу
- Виробництво будівельних металевих конструкцій і частин конструкцій
- Покрівельні роботи
- Ремонт інших побутових виробів і предметів особистого вжитку
- Оптова торгівля деревиною, будівельними матеріалами та санітарно-технічним обладнанням
- Оптова торгівля залізними виробами, водопровідним і опалювальним устаткованням і приладдям до нього
- Оптова торгівля іншими проміжними продуктами
- Установлення та монтаж машин і устатковання
- Діяльність у сфері інжинірингу, геології та геодезії, надання послуг технічного консультування в цих сферах
- Інші будівельно-монтажні роботи
- Будівництво інших споруд, н.в.і.у.
Для підприємця договір з Управлінням благоустрою та інфраструктури Долинської міської ради є першим переможним лотом, адже участі в державних закупівлях він раніше не брав, хоча загалом зареєстрований підприємцем майже 12 років.
Що ж прописали у договорі?
Документом передбачено, що підрядник зобов’язується за завданням замовника виконати роботи на території парку, а замовник — оплатити йому цю роботу. Зазначено про тротуарне покриття, флагшток, зону озеленення та вуличне освітлення. Термін виконання робіт — до 20 вересня цього року. Дія договору — до 31 грудня 2024 року, а в частині розрахунків — до повного їх виконання.
“Розрахунки за виконані роботи здійснюються замовником по мірі надходження коштів з міського бюджету в межах відповідних бюджетних асигнувань…” — зазначено також у документі.
В одному з пунктів вказано, що замовник має право перерахувати підряднику аванс у розмірі до 30% від суми договору, які підрядник має використати на придбання матеріалів, устаткування, конструкцій тощо.
Аванс підрядник днями отримав. Відповідно до даних Єдиного веб-порталу використання публічних коштів, 28 серпня йому перерахували 447 тисяч гривень.
Також у договорі прописано, що гарантійний строк на виконані роботи має становити 10 років.
Тетяна Кіндюх
Будьмо на зв’язку! Читайте нас у Facebook, Telegram, TikTok та Instagram.
Надсилайте свої новини на пошту kalush.informator@gmail.com
Мобільний номер редакції +380 67 266 02 08