66-річна мешканка Калущини втратила майже 19 тисяч гривень, довірившись телефонному шахраю, який представився працівником банку.
Ділиться Інформатор, посилаючись на поліцію Калущини.
Телефонні шахраї продовжують ошукувати громадян, видаючи себе за працівників банку. Жертвою таких дій стала 66-річна мешканка Калущини, яка втратила майже 19 тисяч гривень.
Як повідомляє поліція, до жінки зателефонував чоловік, який представився працівником банку. Він стверджував, що для підтвердження особи потрібно зайти у мобільний додаток банку й виконати кілька операцій. Аферист переконав жінку, що це необхідно для проходження ідентифікації.
Жінка виконала всі вказівки шахрая, включаючи введення конфіденційних даних, і навіть не помітила, як дозволила зловмиснику зареєструвати нову банківську картку, прив’язану до її рахунку. В результаті з балансу зникло близько 19 тисяч гривень.
Поліція вкотре застерігає громадян бути обережними та не довіряти телефонним дзвінкам, навіть якщо співрозмовник представляється працівником банку чи державної установи.
Не повідомляйте дані банківської картки, не розголошуйте CVV-код, термін дії картки та одноразові паролі, не надавайте дані для входу в онлайн-банкінг, працівники банку не запитують конфіденційну інформацію телефоном, перевіряйте інформацію та дзвоніть на офіційний номер банку, використовуйте лише перевірені сервіси для платежів, будьте уважними до підозрілих дзвінків.
Поліція нагадує, що навіть в умовах війни шахраї не припиняють своєї діяльності. Бережіть свої кошти та не дозволяйте аферистам вас ошукати.
Фото ілюстративне.
Будьмо на зв’язку! Читайте нас у Facebook, Telegram, TikTok та Instagram.
Надсилайте свої новини на пошту kalush.informator@gmail.com
Мобільний номер редакції +380 67 266 02 08