“Чорна п’ятниця” приваблює тисячі споживачів знижками, але важливо знати свої права та уникати поширених пасток.
Ділиться Інформація, посилаючись на Головне управління Держпродспоживслужби в Івано-Франківській області.
Щороку в останню п’ятницю листопада по всьому світу проходить масштабна акція розпродажів – “Чорна п’ятниця”. Це день, коли тисячі магазинів пропонують значні знижки, а мільйони споживачів отримують можливість придбати омріяні товари за вигідною ціною. У більшості випадків розпродаж триває і на вихідних, створюючи справжній ажіотаж.
Проте “Чорна п’ятниця” має і свої ризики. Часто люди в гонитві за знижками купують речі, які їм насправді не потрібні. Уже після завершення акції багато хто розуміє, що витратив більше, ніж планував. Окрім цього, розпродажі – це можливість для недобросовісних продавців отримати прибуток за рахунок імпульсивних покупок, неправдивих знижок чи продажу товарів сумнівної якості.
Щоб уникнути подібних неприємностей, варто дотримуватися кількох важливих рекомендацій:
- Насамперед, складіть список необхідних покупок і почніть заздалегідь моніторити ціни. Це допоможе зрозуміти, наскільки знижка є реальною, а не вигаданою. Обов’язково звертайте увагу не лише на ціну, але й на якість товару. У метушні розпродажів продавці часто намагаються позбутися неякісних товарів, які не користуються попитом.
- Не менш важливо переконатися, що товар супроводжується усією необхідною інформацією. Вона має бути доступною, зрозумілою, достовірною та обов’язково державною мовою. Гарантійні товари повинні мати гарантійний талон. Навіть якщо ви придбали товар зі знижкою, закон гарантує його обмін чи повернення в разі несправності або інших проблем.
- Покупці також мають право обміняти товар належної якості, якщо він не підходить за розміром, кольором чи іншими параметрами. Відповідно до Закону України “Про захист прав споживачів“, це можна зробити протягом 14 днів. Якщо аналогічного товару у продавця немає, ви маєте право повернути сплачені кошти.
- Під час покупки обов’язково вимагайте розрахунковий документ. Саме він є доказом здійснення покупки і дозволить вам захистити свої права в разі виникнення проблем.
Держпродспоживслужба нагадує: будьте уважними та зваженими під час шопінгу, аби отримати вигоду, а не зайві клопоти.
Будьмо на зв’язку! Читайте нас у Facebook, Telegram, TikTok та Instagram.
Надсилайте свої новини на пошту kalush.informator@gmail.com
Мобільний номер редакції +380 67 266 02 08