Калуські комунальники сьогодні відзвітували про стабілізацію ситуації із теплопостачанням у місті: тиск у мережі — стабільний, температура відповідає графікам, залишаються хіба що дрібні аварійні ситуації, які намагаються оперативно вирішувати.
Про це йшлося на засіданні штабу зі сталого проходження опалювального сезону, пише Інформатор.
Представники управляючих компаній наразі називають лише одну проблему, яка реально блокує роботу: є чимало квартир у багатоповерхівках, де люди зараз не проживають. Якщо забитий стояк чи він потребує заміни через протікання, то знайти власників деяких помешкань чи їхніх родичів — справжній квест. Якщо ж цього не зробити, то без тепла можуть залишатися одночасно кілька квартир.
Дискусійним є питання щодо того, хто має міняти застарілі мережі в будинку. Управителі відповідають лише за утримання цих мереж і поточні ремонти. Заміна ж — це вже капітальний ремонт, який в тариф на оплату послуги споживачами не входить. Міська рада може виділяти кошти на ці ремонтні роботи, але лише на умовах співфінансування з боку мешканців відповідного будинку, але частіше за все мешканці відмовляються від такої колаборації.
“У нас був випадок, що міська рада була готова дати мільйон гривень на будинок, але треба було з будинку зібрати 100 тисяч. І не захотіли”, — навів приклад заступник міського голови Богдан Білецький.
Він дав доручення підготувати детальну інформацію щодо того, хто за що відповідає у будинку, та оприлюднити її на сторінках міської ради. На засіданні оперативного штабу також погодили, що найближчим часом для мешканців міста оприлюднять детальну інформацію і щодо того, як складати акт і куди його направляти у випадку недостатнього температурного режиму в помешканні.
На сьогоднішнє засідання представники управляючих компаній передали також перелік усіх споживачів, у яких запуск теплопостачання відбувався з запізненням чи не в повній мірі. Ці списки голосуванням членів штабу затвердили і передадуть на теплопостачальну організацію (ТОВ “Костанза”) з тим, щоб вона здійснила перерахунок плати для споживачів. Щоправда, гарантії, що цей перерахунок зроблять, немає.
Раніше йшлося, що в Калуші раз на місяць будуть затверджувати списки споживачів, у яких були проблеми з теплом.
Будьмо на зв’язку! Читайте нас у Facebook, Telegram, TikTok та Instagram.
Надсилайте свої новини на пошту kalush.informator@gmail.com
Мобільний номер редакції +380 67 266 02 08