Калуш До сайту

Мешканці деяких районів Калуша через вимкнення світла залишаються і без води

Почались вимкнення світла — відновились проблеми з водопостачанням у мікрорайонах “Височанка” та “Підгірки”. Люди скаржаться, що “влада не хоче вмикати генератор”. Натомість комунальники твердять, що роблять усе можливе, та радять запастись терпінням.

Інформатор розповідає детальніше.

Під час літніх блекаутів ця проблема вже виникала й тоді на скарги людей комунальники пояснювали: звернулись до обленерго з проханням не відключати ПНС в районі майдану Шептицького взагалі, бо можливості, щоб генератор працював увесь час немає.

Згодом була навіть інформація, що водопостачання у будинках на Височанці більше не залежатиме від вимкнень світла.

Але зараз ситуація знову загострилася.

“Все знову повторюється! Відучора постійні вимкнення світла, — звернувся до Інформатора калушанин Олег Дорош у п’ятницю, 29 листопада. — Відповідно мікрорайони Височанка і Підгірки сидять постійно без води. Бо на насосній ПНС-27 на майдані Шептицького наша міська влада не хоче включати генератор, який там є для таких випадків”.

Чоловік стверджує, що по пів доби у людей немає води. І так щоразу, коли вимикають світло. А коли воду, нарешті, подають, то вона брудна і загалом дуже малий тиск.

“Також, почали відключати від електроенергії насосну води в парку. Хоча раніше її не відключали. Майже три роки такі проблеми, а наша влада нічого не робить!” — обурюється калушанин.

Підтвердив ситуацію директор КП “Калуська енергетична компанія” Петро Шевчук. Він каже, що проблеми зараз по всіх насосних станціях, бо змінилися графіки і потрібно заново все регулювати. Компанія знову направила лист на рівень області, а тим часом використовує генератори.

“Це нове коло. Бо потрібно, щоб обленерго знову відрегулювало свої черги, а ми тим часом працюємо на малих насосах, щоб не зірвати генератор”, — деталізує директор та додає, що компанія несе шалені витрати по пальному, а працівники метаються містом, щоб перемикати, де треба, запускати генератори і так далі.

На врегулювання ситуації попереднього разу пішло близько двох тижнів. Зараз обіцяти, що буде швидше, ніхто не може.

У людей є лічильники, тому за період, коли немає води, вони не платять, додає Петро Шевчук та закликає мешканців ставитися з розумінням.

“Поки що це тільки незручності…” — резюмує він.

Нагадаємо, що підкачувально-насосних станцій у місті 27, а генератори не запускаються автоматично, тому калуські комунальники роблять це вручну.

ФОТО ілюстративне

Будьмо на зв’язку! Читайте нас у FacebookTelegramTikTok та Instagram.
Надсилайте свої новини на пошту kalush.informator@gmail.com
Мобільний номер редакції +380 67 266 02 08