Йдеться про пандус біля Пенсійного фонду в Калуші, який не витримав інспекції кріслом колісним, яку влаштували калуські активісти.
Пише Інформатор.
Проблемний заїзд на пандус став відкриттям для ініціативної групи, яка досліджує доступність у Калуші. На перший погляд, він здавався близьким до ідеального. Тут є тактильна плитка і табличка зі шрифтом Брайля, тут навіть жовте візуальне позначення сигналізує про інклюзивність. Сам пандус — більш пологий і має спеціальні “мінібар’єри”, які мали би, очевидно, загальмовувати крісло та убезпечувати від відкочування назад. Але кріслом колісним виїхати на нього не вдалося.
Після виходу публікації керівництво місцевого сервісного центру Пенсійного фонду одразу пообіцяло відреагувати. Пояснили, що пандус робили давно і на той час діяли зовсім інші вимоги. Зараз зроблять все можливе, щоб вказані громадськістю проблеми були мінімізовані.
Цього тижня розпочали з заїзду на пандус, оскільки це можна зробити не відкладаючи.
Нагадаємо, раніше вийшов матеріал-дослідження про заклади охорони здоров’я Калуша, у якому ветеран показав, що не так із доступністю у цих установах. Уже наступного дня після виходу матеріалу з редакцією сконтактувала адміністрація медичного закладу. Відтак домовилися про ще один візит. Чим він відрізнявся від попереднього та яких домовленостей досягли, читайте на Інформаторі.
Тетяна Кіндюх
Будьмо на зв’язку! Читайте нас у Facebook, Telegram, TikTok та Instagram.
Надсилайте свої новини на пошту kalush.informator@gmail.com
Мобільний номер редакції +380 67 266 02 08