У соцмережах долиняни діляться світлиною збитого вночі острівця безпеки. У місті почали дискутувати щодо відсутності спеціального позначення, яке б було видно вночі, через що можливо й трапилася ситуація із його збиттям.
Ділиться Інформатор.
“Дуже хочеться, щоб цей недоумок який розпорядився встановлювати ці довбані острівці, сам влетів в нього, і “влетів” із ремонтом авто не на одну тисячу у. о. Та наклейте хоч якусь світловідбиваючу стрічку на той вцілілий знак або бордюр пофарбуйте люмінісцентною фарбою!!!!”
Мешканці міста додають, що освітлення на цій ділянці дороги вимикають о 23:00, що значно ускладнює рух, адже, як ми писали раніше, спеціального світловідбиваючого маркування ці знаки не мають:
“Громадо, чому мовчимо? Знову була аварія на “острівцях”, знесено знаки. А все через те, що їх не видно, освітлення вимикають в 23 і це робиться квест там проїхати попри них. Потрібно вимагати, щоб світило до 00″.
До теми — Недороблені острівці безпеки в Долині створюють небезпеку?
Проте ця ситуація неабиак активізувала громадське обговорення. Під дописом назбиралося близько 200 коментарів та понад 60 поширень. Залишаємо найцікавіші, на нашу думку, коментарі:
“Якщо їздити в рамках швидкісного обмеження то все помітно, а хто не хоче дотримуватись правил то так, краще хай вбʼється в бетон ніж зібʼє дитину”.
Більшість долинян сходяться на думці, що на цьому місці відсутнє освітленн та розмітка про звуження смуги, що значно впливає на безпеку рух, особливо у вечірню пору доби:
“Якщо на зустріч багато транспорту? а видимість погана то бачиш ту споруду за 10-20 метрів. Розмітки про звуження смуги не має. Освітлення теж. Чим думають так роблять”
“Ніколи швидко не їжджу,знаючи що там стоять ці острівки, сама ледь не вʼїхала. Фари зустрічних машин сліплять і нічого не видно. Якщо водій не місцевий цілком може вʼїхати в острівець. Потрібно добре освітлення і світловідбиваючим світлом оздобити знак”.
Відомо, що роботи над облаштуванням острівців безпеки завершили наприкінці 2024 року. Тоді, що у соцмережах думки людей щодо острівців безпеки розділилися: для одних вони очікувані та потрібні, для інших — перешкода водіям. Водночас за словами начальника управління благоустрою та інфраструктури Долинської міської ради Віталія Юсипа, проєктна документація та виконання робіт по трьох острівцях безпеки обійшлися громаді у 753 тисячі гривень.
Ціна виконання робіт згідно документації становила 496 тисяч 402 гривні.
Водночас Ігор Савка пише, що при дотриманні усіх правил дорожнього руху в’їхати чи збити ці знаки вкрай важко:
“Дотримуючись правил дорожнього руху,а саме швидкісного режиму, дотримання правої сторони руху, дотримання вимог дорожньої розмітки, встановлення фар передбачених автовиробниками…. дуже малий відсоток в’їхати,в інших випадках порушення попередніх нагадувань “влетіти” реально,тут питання більше до поліції, встановити камери відеофіксації і за рахунок поступлених штрафів можна дообладнати дані острівки безпеки”
Зрештою, після цієї ситуації думки містян розділилися: одні стверджують, що цього б не сталося, якби водії дотримувалися усіх правил дорожнього руху, а інші – що проблему створює відсутність освітлення та відповідно світловідбиваючого освітлення, завдяки якому вночі можна побачити даний острівець.
Будьмо на зв’язку! Читайте нас у Facebook, Telegram, TikTok та Instagram.
Надсилайте свої новини на пошту kalush.informator@gmail.com
Мобільний номер редакції +380 67 266 02 08