У рамках акції “Теплом Зігріємо Серця” від Спілки Української Молоді у Калуші 15 лютого подарунки отримали понад 400 дітей наших Захисників.
Ділиться Інформатор, посилаючись на Калуську міську раду.
Вчора, 15 лютого у ПК “Мінерал” Калуська міська організація Спілки Української Молоді в Україні вручила подарунки понад 400 дітям наших Захисників. Ця благодійна ініціатива – традиція, яку Калуські сумівці разом з іншими сумівськими організаціями України та світу організовують уже 11-й рік поспіль в рамках акції “Теплом Зігріємо Серця”. Головна мета заходу полягає у передачі подарунків дітям, батьки яких відважно боронять нашу державу від російського агресора.
До акції традиційно долучаються сумівці з Канади, Австралії, Великобританії, Іспанії, Німеччини та США.
Як зазначив координатор акції Юрій Іляш: “В першу чергу такі подарунки ми передамо дітям, батьки яких загинули на війні, обороняючи незалежність та територіальну цілісність нашої держави, дітям з особливими потребами, чиї батьки зараз воюють. Звісно, що охопити всіх наша акція не зможе. Однак віримо, що вона зігріє серця тих хлопців та дівчат, які втратили рідну людину, подарує відчуття свята тим, хто покинув рідну домівку“.
За думкою СУМівців, окрім практичної користі, акція має велике моральне значення, адже свідчить про єдність українців по всьому світу, незалежно від місця їх проживання чи віку. Варто відзначити, що минулого року захід охопив понад 2100 дітей військовослужбовців по всій Україні, а загалом за 10 років проведення акції більше 20 100 дітей отримали своїх Миколайчиків на загальну суму 636 000 доларів.
Під час події координатор Юрій Іляш, за підтримки діяльності організації, вручив подяки Калуській міській раді, управлінню молоді та спорту, а також компанії “Ідейка”, яка релокувала до Калуша з Дніпра та долучилася до подарунків дітям – кожному презентувала картину за номерами.
Дітки з батьками також переглянули виставу “Музична крамничка”, яку підготували актори молодіжного театру “Silentium”.
“Це вже четвертий склад акторів постановки, яка була презентована у 2021 році“. Тоді в Очакові колектив за гру отримав Гран-прі. Її основний меседж: “Щоб щось вміти, треба обов’язково вчитися“, – зазначив Дмитро Карачун, керівник театру.
Будьмо на зв’язку! Читайте нас у Facebook, Telegram, TikTok та Instagram.
Надсилайте свої новини на пошту kalush.informator@gmail.com
Мобільний номер редакції +380 67 266 02 08