У міській раді періодично затверджують списки споживачів, в яких з певних причин не було централізованого теплопостачання. Далі їх передають на теплопостачальну організацію і… Як з’ясувалося, на цьому все завершується.
Пише Інформатор.
Кілька днів тому у Калуській міській раді рішенням оперативного штабу зі сталого проходження опалювального сезону затвердили списки споживачів, які у грудні з певних причин не отримували централізованого теплопостачання. Як зазначив начальник управління ЖКГ Тарас Фіцак, мова про 7 квартир одного з будинків на вулиці Коновальця, які увесь грудень були без опалення, та про 2 квартири з Богдана Хмельницького, у яких тепла не було тимчасово.
Зазначимо, що практика затвердження таких списків була і в попередньому році. Переважно це відбувається раз на місяць у межах опалювального сезону. Відповідні дані передають на теплопостачальну організацію — ТОВ “Костанза” — з пропозицією зробити перерахунок вартості послуги у бік зниження.
Як з’ясувалося, торік перерахунку людям так і не зробили, але тим не менш, у поточному опалювальному сезоні заяви продовжують збирати та затверджувати у міській раді. Зважаючи на проблемне входження в опалювальний період, за підсумками листопада 2024 року списки були значні за обсягом. Зараз, коли ситуація стабільна, назбирується з десяток заяв на місяць.
Проте, цього разу під час затвердження відповідних списків на засіданні була присутня представниця “Костанзи” Олександра Якубишин. Вона одразу ж поцікавилася, яке відношення до цього має постачальник, який послугу надав вчасно і в повному обсязі. Далі зазначила, що підприємство і так несе великі збитки щомісяця. А тут на нього намагаються перекласти ще якусь частину незрозумілих витрат.
“Давайте все будемо безкоштовно надавати… Ми подаємо, а ви не можете прийняти. То до чого тут ми? Якби мережі були у відповідному стані, якби тариф був відповідний, то звісно, що могло би бути по-іншому все”, — зазначила вона.
Чия це насправді відповідальність, питання дискусійне. Може бути управляючої компанії чи комунального підприємства, які відповідають за доставку тепла до помешкання людини. Може бути і відповідальність мешканців будинку, якщо хтось із них, наприклад, не надає доступу до заміни якоїсь труби чи стояка…
З подальшого обговорення стало зрозумілим, що на такі заяви “Костанза” або офіційно відмовить, або ж просто їх проігнорує, а отже, жоден споживач не дочекається реального перерахунку в цій ситуації. Проте, список все одно затвердили. Схоже, таким кругообігом заяв міська рада просто “відбілює” себе в очах представників громади, які скаржаться на відсутність тепла та пишуть відповідні заяви.
Читайте також — Чи є тепло у таких стояках? У Калуші в міську раду принесли шматок труби
Будьмо на зв’язку! Читайте нас у Facebook, Telegram, TikTok та Instagram.
Надсилайте свої новини на пошту kalush.informator@gmail.com
Мобільний номер редакції +380 67 266 02 08