Інформатор Калуш


ВЛАДА

Скільки коштує Долинській громаді виступ мера на телебаченні?

Скільки коштує Долинській громаді виступ мера на телебаченні?

Цьогоріч Долинська міська рада готова платити медійникам за висвітлення інформації про діяльність влади. Станом на початок квітня укладено договорів уже на 228 тисяч гривень.

Пише Інформатор.

Відповідно до інформації, оприлюдненої на Prozorro, у березні на 30 тисяч гривень був укладений договір із газетою “Галичина” на висвітлення діяльності міської ради друкованими засобами масової інформації. Договір уже значною мірою виконаний, адже наприкінці минулого місяця була здійснена оплата на суму в 21 644 гривні.

Раніше, у лютому, Долинська міська рада підписала два договори по 99 тисяч гривень кожен з обласними телевізійниками. Обидва — без використання електронної системи:

  • договір на послуги щодо інформаційного забезпечення населення громади, розміщення в ефірі інформаційних матеріалів: телепрограм, прес-конференцій, офіційної інформації про діяльність Долинської міської ради, організація прямих ефірів, подання в ефір життєво важливої оперативної інформації жителям громади.

Умовами цього договору передбачено надання 30 послуг телерадіокомпанією РАІ. Термін дії угоди — до кінця поточного року.

З додатку до договору можна дізнатися тарифи, які в ньому закладені і за якими, відповідно, платить громада.

Наприклад, інформаційний сюжет у блоці новин коштує 250 грн за хвилину; трансляція будь-якого повідомлення чи анонсу в рубриці оголошень буде вартувати по 25 гривень за одне слово; участь представника громади у програмі — 320 гривень за хвилину. При цьому повтор цієї інформаційно-аналітичної програми буде вже коштувати 6000 гривень.

12 лютого міський голова Долини Іван Дирів був у прямому ефірі на телеканалі. Програма опублікована на ютубі та тривала майже 50 хвилин, тобто за цей ефір мало би бути оплачено під 16 тисяч гривень. Якщо з повтором програми, то плюс 6 тисяч.

Відповідно до даних Єдиного вебпорталу використання публічних коштів, 19 лютого підрядник отримав 22 тисячі 129 гривень та 17 копійок. Можна припустити, що це була плата саме за цю участь міського голови у програмі.

Ще 3208 гривень компанія отримала за іншим актом виконаних робіт у лютому.

  • договір на послуги з монтажу та обробки відзнятого інформаційно-рекламного відеоматеріалу (монтажно-тонувальні роботи, операторсько-звукові режисерські експлікації, написання титрів, архівування відеоматеріалів, запис на електронні носії)

Умовами цього договору передбачено також надання 30 послуг, але вже іншою компанією “Анлімітед медіа продакш груп” (по факту — це та ж організація, що і в попередньому договорі, — авт.). Але предметом цього договору вже вказані послуги з монтажу та обробки відео. Відповідно — в додатку до договору, логічно що, мала би бути розписана вартість написання титрів, архівування матеріалів та інші технічні параметри. Але по факту вказані ті ж суми і позиції, що і в попередньому договорі. Відмінностей лише дві: вартість одного слова в оголошеннях уже не 25, а 75 гривень; а плата за повтори програм не передбачена взагалі.

Власне, за цим договором проплат у січні-березні поточного року ще не відбувалося.

До слова, торік Долинська міська рада у відповідь на запит Інформатора надавала інформацію, що не витрачається на подібний піар. Йшлося лише про необхідність публікації рішення про місцевий бюджет. Втім, з появою в інформаційному просторі теми виборів, витрати на пресу в громадах почали зростати. Долина — не виняток.

Нагадаємо, що у Калуші виконком уклав договір із телевізійниками на пів мільйона гривень.

Читайте також — Улюблений канал калуської влади не перемагає у тендері на 600 тисяч гривень?

Тетяна Кіндюх

Матеріал підготовлено в рамках проєкту стипендій для українських медіа, який є складовою програми “Голоси України” і реалізується ГО Лабораторія журналістики суспільного інтересу разом з фондом Європейський центр свободи преси та медіа (ECPMF) за фінансової підтримки Федерального мініс-терства закордонних справ Німеччини.

Будьмо на зв’язку! Читайте нас у FacebookTelegramTikTok та Instagram.
Надсилайте свої новини на пошту kalush.informator@gmail.com
Мобільний номер редакції +380 67 266 02 08

Нагору