69-й конкурс пісні “Євробачення” у швейцарському Базелі став одним із найуспішніших за всю історію: 166 мільйонів глядачів, рекордні охоплення у соцмережах і потужна цифрова присутність зробили шоу справжнім глобальним феноменом.
Ділиться Інформатор, посилаючись на сайт Суспільне Мовлення.
69-й конкурс пісні “Євробачення”, який цього року організував швейцарський суспільний мовник SRG SSR у місті Базель, охопив аудиторію у 166 мільйонів людей на 37 ринках суспільних мовників. Це на три мільйони глядачів більше, ніж під час конкурсу 2024 року.
Гранд-фінал 2025 року продемонстрував найвищу частку переглядів із 2004 року — 47,7%. Цей показник більш ніж удвічі перевищив середній рівень переглядів на аналогічній групі мовників, який становить 19,9%. Особливо високим був інтерес серед молодіжної аудиторії віком 15–24 роки: частка переглядів сягнула 60,4%, що є абсолютним рекордом за весь період спостережень і майже вчетверо перевищує середній показник для цієї вікової групи (16,0%).
У 19 із 37 країн, де транслювався Гранд-фінал, його частка переглядів перевищила 50%. Найвищі показники зафіксовано в Ісландії (97,8%), Фінляндії (90,5%), Швеції (89,6%), Норвегії (85,4%) та Данії (75,1%). У країні-господарці конкурсу — Швейцарії — Гранд-фінал подивились у середньому 1,1 мільйона глядачів. Це на 57% більше, ніж торік, а трансляція встановила рекордні показники переглядів у всіх мовних регіонах країни.
Результати на ключових ринках також стали історичними:
-
Німеччина: Найбільша середня аудиторія серед усіх країн — 9,1 мільйона глядачів, що є найкращим показником із 2016 року.
-
Польща: Конкурс подивились 4 мільйони глядачів — утричі більше, ніж минулого року.
-
Греція: 2,8 мільйона глядачів і частка переглядів 70,8% — найвищий показник із 2010 року.
-
Франція: Частка переглядів сягнула 40,0%, що стало найвищим результатом в історії участі країни у конкурсі.
-
Фінляндія: Частка переглядів сягнула рекордних 90,5%, що є абсолютним максимумом.
Протягом 7 днів після трансляції Гранд-фінал Євробачення-2025 зібрав 12,1 мільйона переглядів на офіційному каналі пісенного конкурсу на ютубі — на 8% більше порівняно з Мальме 2024-го.
Під час Євробачення-2025 одночасно дивилися до 1,58 млн глядачів — більше, ніж торік (1,51 млн). Півфінали набрали 4,4 і 3,4 млн переглядів за тиждень. З 3 по 24 травня YouTube-канал конкурсу зібрав 369,5 млн переглядів — на 9,3% більше, ніж у 2024 році, і 60,7 млн унікальних глядачів із 232 країн. Голосування проходило в 146 країнах; глядачі зі США, Канади, Румунії, Словаччини, Мексики, Туреччини, Угорщини, Косова, ОАЕ та Південної Африки були найактивнішими.
Євробачення-2025 встановило рекорд залученості у соцмережах. TikTok зібрав 748,5 млн переглядів (+3%), 48,9 млн лайків (+17%), 2,76 млн поширень (+84%) і 5 млн коментарів (+79%), 42,4% аудиторії — 18–24 роки. Instagram охопив 69,6 млн акаунтів, 969 млн переглядів і 30,6 млн взаємодій — удвічі більше, ніж торік, найактивніші — 18–34 роки. Facebook показав 161 млн переглядів і 2,8 млн взаємодій (+98%), найактивніші — 25–44 роки.
Фан-група у WhatsApp налічує 102 тисячі підписників, Reddit-спільнота зросла до 340 тисяч (було 250 тисяч у 2024).