Директор “Укрпошти” Ігор Смілянський днями презентував модульне відділення у Римі. Каже, що посилки компанія доставляє по всьому світу, навіть на острови… Мешканець одного із сіл Калущини тим часом запитує щодо “стратегічного рішення” компанії відносно Голиня.
Розповідає Інформатор.
Голинь — одне з найбільших сіл Калуського району, а “Укрпошта” з нього поступово йде. Відділення, як стверджує один із місцевих мешканців, тут працює 8 годин на тиждень.
Василь Паламар залишив коментар під дописом директора “Укрпошти” Ігоря Смілянського, який похизувався модульними відділеннями компанії. Одне з них днями побувало разом із ним у Римі:
“Ви часто запитуєте, коли у нас зʼявляться відділення за кордоном… Ну ось, перше є. Насправді їх у нас 690 000 — партнерських поштових відділень по всьому світу (навіть на островах), куди ми доставляємо посилки. Але сьогодні ми зробили виняток і відкрили саме наше відділення Укрпошти в Римі. Поки що воно працюватиме під час Ukraine Recovery Conference 2025, а там побачимо”.
Зі слів Ігоря Смілянського такі ж відділення працюють на Харківщині, Сумщині, Донеччині.
Голинянин тим часом попросив прокоментувати політику “Укрпошти” стосовно свого відділення у одному із найбільших сіл Калуського району. Він стверджує, що було звільнено одного оператора, що фактично змусило другого працівника шукати іншу роботу. Тож, відділення, яке обслуговує близько 5 тисяч осіб, за словами чоловіка, працює лише 8 годин на тиждень:
Чоловік не розуміє, чому компанія фактично закриває відділення, яке приймає більше посилок, комунальних платежів, аніж Калуш, Долина, Рожнятів та Брошнів:
“Ігор Смілянський ви зацікавлені у отримані доходу у компанії? Якщо так поясніть чому кадрова політика ваших менеджерів фактично закриває відділення, яке приймає більше посилок, комунальних платежів та продає більше товару, ніж деякі відділення у місті Калуш, Долина, Рожнятів, Брошнів ( сільські відділення можна навіть і не згадувати)? Сподіваюся на публічну відповідь під цим коментарем, оскільки Ваш допис різко контрастує із описаною ситуацією і потребує публічного пояснення”, – йдеться у коментарі жителя Калуської громади.
Наразі офіційна відповідь “Укрпошти” обмежилася словами про надсилання офіційного запиту для отримання інформації щодо ситуації з відділенням у Голині.
Будьмо на зв’язку! Читайте нас у Facebook, Telegram, TikTok та Instagram.
Надсилайте свої новини на пошту kalush.informator@gmail.com
Мобільний номер редакції +380 67 266 02 08