Студенти УКУ реалізували суспільно орієнтований проєкт “Фізика Є” для школярів Тисівського ліцею Болехівської громади.
Повідомляє Інформатор, покликаючись на сайт університету.
Студенти Школи управління УКУ допомогли школі підготувати та написати проєктну заявку з модернізації кабінету фізики та впровадження інноваційних форм навчання на уроках, які поєднують теорію з практикою. Зокрема, учні протягом навчального року матимуть серію освітніх поїздок, зустрічей з науковцями, регулярні дослідницькі заняття тощо.
Ідея виникла на курсі “Проєктний менеджмент в публічному секторі”, який читає директорка Школи публічного управління УКУ Валентина Засадко. Підсумком курсу став реалізований проєкт, який приносить практичну користь громаді.
Проєкт “Фізика Є” покликаний допомогти учням розвинути зацікавленість у вивченні фізики у школі. Студенти УКУ допомогли громаді розробити проєктну заявку, завдяки якій вдалося отримали фінансування. За залучені кошти у кабінеті фізики Тисівського ліцею зробили ремонт і закупили обладнання та інструменти для практичних робіт.
“Ми живемо в непростий час. Щоденні виклики війни впливають на освітній процес. У сільській місцевості діти не завжди мають доступ до якісної освіти, адже часто матеріально-технічна база є застарілою. Саме завдяки проєкту “Фізика Є” ми змогли оновити цю базу. Маємо зробити все можливе для дітей, тому якісна освіта понад усе”, – зазначила директорка ліцею Лідія Хальпінська.
Під час відкриття оновленого класу студенти зустрілися з учнями, вчителями та громадою. У цей день ділилися конкретними прикладами того, як фізика допомагає у щоденній роботі. Школярі дізналися, як фізику застосовують у медицині, програмуванні, дипломатії, економіці, військовій справі. Учні навіть мали можливість покерувати дроном під керівництвом студентів-ветеранів Андрія Білоуса та Дмитра Ворожка.
“Якщо зацікавити молодих людей в такому віці в робототехніці, то через два-три роки вони можуть продовжити навчання за відповідним напрямом. Дітям зараз потрібно донести, що тікати з країни – це не вихід. Залишаючись на Батьківщині, ти допомагаєш, можеш стати корисним”, – каже ветеран Дмитро Ворожко, який розповів дітям про робототехніку та дрони – їх будову, як їх складати, для чого вони потрібні.
Після заходу учні поділилися враженням та розповіли, що сподобалося найбільше, як змінилися уроки фізики після реконструкції класу.
“Змінилася складність завдань, стало більше лабораторних, де ми використовуємо нові прилади. Мені дуже сподобалося слухати лекції, особливо про дрони”, – каже учениця 10-го класу Тисівського ліцею Ксенія.
“Є такі теми, які важко зрозуміти, і доводиться додатково більше читати вдома. Колись фізика для мене була суто читанням, а зараз – це практика, на уроках стало більше дослідів і практичних занять. На презентації було цікаво послухати, як фізику використовують в медицині. Дякую за такий візит до нас у ліцей, бо надзвичайно цікаво почути про фізику і її важливість”, – поділилася учениця 11-го класу Марта.
Довідково: проєкт “Фізика Є” реалізовано за фінансової підтримки Благодійної організації “Українська освітня платформа”.
Додамо, що Український католицький університет успішно розвиває викладання за методологією суспільно орієнтованого навчання (СОН) з 2019 року. Запровадження цього підходу у навчальних курсах є важливим стратегічним напрямком роботи з громадами, відповідаючи третій місії всіх університетів – суспільному служінню. Відтак, УКУ став першим ЗВО в Україні, що розпочав процес інституалізації цього навчального підходу.
ФОТО зі сторінки ucu.edu.ua
Читайте також — Від Гузієва до Підбережжя школярі здійснили велопробіг пам’яті
Будьмо на зв’язку! Читайте нас у Facebook, Telegram, TikTok та Instagram.
Надсилайте свої новини на пошту kalush.informator@gmail.com
Мобільний номер редакції +380 67 266 02 08


