Інформатор Калуш

АВТО

Як виглядає і чим дивує перший український мікрофургон для людей в кріслах колісних

перший український мікрофургон для людей в кріслах колісних

У Миколаєві запустили стартап із виробництва електромобілів для людей в кріслах колісних. Спеціалізований акумуляторний мікрофургон уже прибув до покупця у Львів.

Про це з покликанням на auto.24tv.ua розповідає Інформатор.

Інклюзивний автомобіль для водіїв у кріслі колісному створений у співпраці з відомим дизайнером Романом Прядко. Розробники позиціонують цей транспортний засіб як футуристичний мікрофургон, “що виглядає так, ніби щойно зійшов із бортового ангара космічного корабля”.

Зазначається, що автомобіль компактний та маневровий. Він завдяки своїм габаритам (2800 х 1300 х 1700), легко вписується у будь-який мегаполіс. У перспективі необхідність у такій техніці для покалічених війною людей буде не просто великою, а дуже великою, вважають експерти.

Вся машина опускається додолу, порівняються підлогою з поверхнею землі й дозволяє заїздити всередину салону людям в кріслі колісному без сторонньої допомоги та допоміжної рампи.

Салон інклюзивної машини виділяється тим, що всередині біля керма немає класичного крісла, бо там – там зона водія в кріслі колісному. Він всередину заїздить через двері з будь-якого боку – вони тут розсувні приблизно по центру машини з лівого та з правого борту.

Водій вкочує своє крісло всередину. Для цього йому потрібно щонайбільше п’ять секунд. Далі він фіксує крісло, вмикає контакти і їде.

Позаду керманича є ще одне місце для крісла колісного, що також фіксується. Можна дообладнати салон для чотирьох пасажирів.

Розробники запевняють, що без системи опускання це може буди звичайний акумуляторний мікроавтобус на вісім місць, тобто під водійську категорію “В”.

Жодних педалей тут немає. Все на ручному управлінні під фізичні особливості водія.

Особливість транспортного засобу:

  • легкість доступу в автомобіль людей у колісних кріслах;
  • можливість розташовуватись за кермом саме на тому кріслі, на якому людина пересувається, без особливих довготривалих маніпуляцій;
  • наявність комбінованого простору в салоні автомобіля для розміщення пасажирів.

Наразі невідомою є точна ціна такого автомобіля. Була інформація, що “максимальна вартість складатиме до 15 тисяч євро”, хоча в іншому дописі вже йшлося і про ціну від 8 тис. євро, що також не дуже дешево, але більш реалістично для українського ринку.

Враховуючи велику потребу України в дуже близькій перспективі на інклюзивні автомобілі, китайські автовиробники можуть завалити український ринок подібним транспортом з меншим цінником. Так що миколаївському стартапу слід готуватися до конкуренції – ніша нова, перспективна і дуже “хлібна”, якщо в масові закупки включиться держава.

ФОТО MeGoElectric

Будьмо на зв’язку! Читайте нас у FacebookTelegramTikTok та Instagram.
Надсилайте свої новини на пошту kalush.informator@gmail.com
Мобільний номер редакції +380 67 266 02 08

Нагору