Війна війною, а про фізичний стан дбати важливо завжди. Та й психологи радять власну агресію, яка непоправно накопичується в організмі, спричиняючи ряд психосоматичних захврювань і стрес, виплескувати через фізичні навантаження. Басейн при цьому може стати гарним місцем для непомітного укріплення здоров’я як тіла, так і духу. Тим більше, це чудова можливість навчитися плавати для тих, хто не вміє, адже нам усім ще до Криму на відпочинок їхати після Перемоги!
Саме тому Інформатор завітав до спортивно-оздоровчого комплексу “Акваторія” і розпитав директорку ТОВ «Акваторія-Калуш» Богдану Галайду про специфіку роботи у воєнний час.
— Окресліть, будь ласка, спецфіку роботи закладу, відколи почалася війна?
Перші два дні війни ми працювали просто по інерції, але з 26-го лютого зупинились, оскільки це втратило актуальність, і не працювали до сьогоднішнього дня. Перш за все наше рішення було правильним з точки зору безпеки, хоча й на даний момент це питання повністю не знято. До останнього моменту ми вагалися, чи варто відкриватися, адже в нашого комплексу є як вагомі переваги (наприклад, усі частини комплексу знаходяться в одному місці), так і недоліки (оскільки заклад великий, це значить що і його утримання коштує доволі дорого, ціни на розхідні матеріали також зростають).
— Чи змінився графік роботи комплексу?
Так, графік роботи змінився в порівнянні з довоєнним . Якщо раніше ми працювали в будні з 6:30 до 22:00, а у вихідні з 9:00 до 21:00, то зараз кожного дня відкриваємося о 8:00 і працюємо до 20:00. Це пов’язано з комендантською годиною, адже як наші клієнти, так і працівники повинні безпечно і непоспіхом добратися в “Акваторію”, а потім так само спокійно повернутися додому. Хоча цей графік також знаходиться в тестовому режимі.
— Як змінилися ціни з урахуванням ситуації?
Поки що ми вирішили не переглядати цінову політику, хоча до війни такі плани були. Будемо дивитися по ситуації. Оскільки у нас немає жодних дотацій, але ми змушені утримувати комплекс і оплачувати комуналку, було вирішено дати топову акційну за майже собівартістю для всіх наших відвідувачів. Ми вирішили не змінювати цінову політику для калушан та внутрішньо переміщених осіб, які тимчасово мешкають у Калуші, щоб не ділити відвідувачів на “своїх” та “чужих” — усі вдома й усі свої.
— Чи змінився контингент відвідувачів і як саме? Чи з’явилися клієнти з числа внутрішньо переміщених осіб?
Станом на сьогодні до нас в основному приходять постійні клієнти, але також є попит від нових. Стосовно внутрішньо переміщених осіб: запит є, очікуємо на них також. Вже зараз до штату наших працівників долучилися тренер і лікар, які були вимушені полишити свої домівки й евакуюватися до безпечніших регіонів.
— Чи можуть до вас завітати люди, які не вміють плавати?
Звісно! Для тих, хто не вміє плавати, є потужний тренерський склад з великим досвідом. Також є можливість ходити на плавання з дітьми від 2 місяців, у нас для цього є спеціальний маленький басейн. Дітлахи можуть займатися з тренером індивідуально, в парі, а також у міні-групах. Окрім цього є секції брейкдансу, хортингу та гімнастики. Після пандемії COVID-19 ми тільки почали набирати обороти й зайнялися творчістю — відкрили нові напрямки, тренінги, співпрацюємо з навчальними закладами, але війна внесла свої корективи.
Інформатор дякує директорці ТОВ «Акваторія-Калуш» Богдані Галайді за розмову й нагадує, що наші читачі можуть ознайомитися з поточною вартістю занять у комплексі на сайті.