Абревіатура SMM розшифровується, як Social Media Marketing – маркетинг у соціальних мережах, а SMM-менеджер, відповідно — це спеціаліст з роботи з соціальними мережами.
Пише Інформатор.
Соціальні мережі є відмінним способом розповісти про свій бренд, послуги, заклад і найголовніше – це все досить бюджетно! Ви швидко можете почати рекламуватися в соціальних мережах на відміну від зовнішньої реклами, друкованих або інтернет ЗМІ, телебаченні та радіо, де потрібно за кілька місяців бронювати місця, витрачати час та бюджети на створення матеріалів. Крім того, що усе це довгий процес, то ще й вартість контенту значно вища, ніж у соціальних мережах.
SMM зайняв провідну позицію в маркетингу нещодавно, але вже довів свою ефективність. Просування Social Media актуально тим, хто реалізує “легкий” товар – тобто продукцію, для придбання якої потрібно багато часу, роздумів і вкладень.
10 причин, чому вашому бізнесу потрібен SMM-менеджер:
Причина №1: оптимізація трудових процесів
Якщо ви маєте намір розвивати свою компанію, потрібна правильна організація праці. Ви не зможете одночасно займатися рекламою та облаштуванням бізнесу, оскільки остання діяльність займає понад 80% вільного часу підприємця.
Спроба перекинути всю роботу на секретаря – велика помилка, ККД від “різнопланової” праці дорівнює нулю. Єдиний вихід – найняти навченого фахівця, в обов’язки якого входитиме виключно просування товару у соцмережах.
Причина №2: найпростіше знайти покупця
Від телебачення відмовляється дедалі більше людей, розуміючи його негативний вплив на психіку. Але від інтернету відмовляються лише одиниці. Це говорить про те, що реклама, оплачена на ТБ, “дійде” не до кожного, а ексклюзивний банер, що спливає в соцмережі, гарантовано приверне увагу користувача.
Причина №3: завжди на слуху
Станом на кінець 2021 року, понад 3 мільярди людей регулярно проводили час у Social Media. Приблизно стільки ж користувалося месенджерами Telegram, Whatsapp та Viber.
Просуваючи свій товар на популярних соцмережах, ви гарантуєте своїй компанії регулярний високий дохід на найближчі 10 років, а то й більше.
Причина №4: широкий спектр можливостей
Розкручуючи бізнес у соцмережі, ви отримаєте:
- зворотний зв’язок від покупця;
- ефективне “сарафанне радіо”;
- доступ до інструментів візуального впливу (дизайн, інтерфейс та ін.);
- налагоджену воронку продажів (швидке замовлення, інструктаж-автомат та ін.).
І цей перелік невичерпний. Замикають його чат-боти та інші “принади” технологій, що полегшують підприємницьку працю.
Причина №5: прозора конкуренція
SMM у бізнесі – це не лише важіль управління аудиторією, а й “сканер” конкурентів. Щоб визначити їх сильні та слабкі сторони, достатньо ретельно вивчити передплатників, структуру акаунта та контент, що публікується (+ його подачу). Це заощаджує час і дає точні результати.
Причина №6: наочна демонстрація товару
Продукція, що реалізується в інтернет-магазинах, оформляється на сайті за заданим шаблоном: яскрава картинка, чітке тло, ніяких зайвих деталей. Покупцеві часом цього недостатньо, тому що він хоче знати, як виглядає товар у реальності, без чаклунства фотошопу.
Публікуючи в соцмережі відгуки від інших покупців з фото придбаного товару (браслет на руці, толстовка, що ідеально підійшла тощо), ви створюєте чіткий образ того, чого очікувати від покупки. Це збільшує обсяг продажів у рази.
Причина №7: створення бездоганної репутації
Бренд, який співпрацює зі своїми покупцями, приречений на успіх. Регулярне спілкування з передплатниками, проведення конкурсів/опитувань/розіграшів, кумедні офісні історії – все це зближує продавця з цільовою аудиторією, через що публіка буквально прив’язується до бренду.
Причина №8: завжди у тренді
Найпростіший спосіб завоювати симпатію людини – спілкуватися з нею її мовою. Використовуючи в маркетингу сучасний інтернет-сленг, мем на банерах, цитати блогерів або “обігруючи” хайпові явища, ви за лічені дні зберете навколо своєї продукції тисячі зацікавлених осіб. А де це робити, як не в соцмережі?
Причина №9: зручна аналітика
SMM у бізнесі – своєрідний індикатор ефективності бізнесу. Просуваючи товар у соцмережах, ви за пару кліків зможете:
- перевірити статистику продажу;
- провести аналіз новоприбулої аудиторії;
- ознайомитися з відгуками та пропозиціями; “освіжити” рекламні ходи.
Вам не знадобиться багато часу, щоб зрозуміти, куди та в якому напрямку рухається ваше підприємство.
Причина №10: дешево та ефективно
Витрачаючись на рекламу в соцмережах, ви втратите менше, ніж якби співпрацювали з телевізійними компаніями. Мало того, націлення в Social Media діє більш злагоджено і продумано, ніж ТВ-ролики, розраховані на глядачів, зібраних “під один гребінець”. Підсумок: менше грошей за найкращий результат.
Вадим Оксенчук