Ситуація з пальним залишається болючою темою і для всієї України й для Калущини зокрема. І тепер від цього страждають не тільки власники автомобілів, але й ті, хто їх немає, а користується громадським транспортом.
Розповідає Інформатор посилаючись на Суспільне мовлення України.
Дефіцит пального вдарив також і по комунальних службах, а саме компаніях, які займаються вивозом сміття.
“Щоб заправити транспорт, водіям доводиться викликати на АЗС поліцейських, які пояснюють кермувальникам приватних автівок, що їх необхідно пропускати без черги”, — розповідає очільник Калуша Андрій Найда.
“Міськрада звернулася до Івано-Франківської обласної військової адміністрації з проханням ще раз провести нараду з власниками автозаправок, щоб на кожній АЗС були або виокремлені години, чи окремі колонки для заправки автотранспорту критичної інфраструктури” — також зазначає міський голова.
А керівник калуського комунального підприємства “Екоресурс” Олександр Смолянський розповідає, що на підприємстві є чотири пасажирські автобуси. Кожен з них за день витрачає 50 літрів пального. Тому водії змушені мати із собою запас палива у каністрах або ж стояти у чергах на АЗС двічі на день.
Також з його слів стало відомо, що на підприємстві будуть змушені підняти вартість проїзду, адже цього року розраховували купувати літр пального за 27 грн, а зараз платять 57 грн.
“Треба розуміти, що авто – це дві людини, а автобуси перевозять 500 людей в день. Жителі міста мали б зрозуміти, що більша частина пасажирів – це люди, які не мають іншого транспорту”, — каже Олександр Смолянський.
Остап Микитюк