Наша країна посилено рухається у бік нових технологій, тому настав час спростити формат використання трудових книжок.
Розповідає Інформатор з посиланням на Пенсійний фонд України.
Створити електронну трудову книжку може і страхувальник за працівників, і безспосередньо сам працівник.
Відомості про трудову діяльність подаються через веб-портал ПФУ.
Вам потрібно надіслати їм документи:
- у вигляді копій;
- в оцифрованому вигляді – створення запису в електронному кабінеті страхувальника або застрахованої особи, до якого додаються скановані копії документів, на підставі яких створюється запис. Скановані копії мають бути в кольоровому форматі з оригіналів документів та містити всі сторінки трудової книжки у хронологічному порядку та поля відповідних документів.
“Подаються такі відомості з обов’язковим накладанням кваліфікованого електронного підпису страхувальника або працівника, який надає таку інформацію”, – зазначили у відомстві.