Калуш До сайту

10 порад, як підготувати авто до зими: корисні поради | Частина перша

Багато синоптиків прогнозує, що вже за кілька днів (17 листопада) варто чекати першого снігу. А де перший сніг, там і другий, і третій. Наші авто в такий період потребують особливого догляду, погодьтеся. Ми вирішили зіграти на випередження, тому у сьогоднішньому #автоблогінформатора побалакаємо про те, на що варто звернути увагу вже зараз, щоб не втрапити у халепу коли з неба падатиме сніжок.

Інформатор ділиться десятьма корисними порадами.

 Взув теплі чоботи, а авто ти перевзув?

Порада 1:

Зимові шини — найголовніший фактор, який може вас врятувати від непоправного. Навіть, якщо на дорозі ще немає снігу, але температура за вікном вашого авто нульова, це означає, що може бути ожеледь. Машина на такому дорожньому покритті стає важкоконтрольованою, а її гальмівний шлях збільшується у два і більше разів. Спеціальні протектори (а на деяких видах коліс — шипи) забезпечують краще щеплення з дорогою. Ще кращий результат щеплення з дорогою завдяки протекторам з’являється коли є сніг. Проте не слід забувати, що під снігом також може бути шар льоду. На літній гумі в таких умовах ваше авто буде просто як корова на льоду — велике, важке й фактично не контрольоване. При заносі на такому покритті важливу роль відіграє стан гальм на вашому авто, але про це трохи згодом.

До теми: “Може вже пора?” — коли варто перевзувати своє авто? | Поради новачкам 

Заряди мене, якщо зможеш!

Порада 2:

Справний акумулятор. Взимку, при низьких температурах, він має властивість “замерзнути”. Це тягне за собою ряд проблем: не з’являється іскра при запуску двигуна, не вмикається інша електрика, яка забезпечує функціонування авто і його нагрів. Щоб не сталося такої халепи, варто звернути увагу скільки років вашому “акуму”. Переважно, термін ще одного серця вашого авто (перше, як ви здогадалися — сам двигун), від трьох до п’яти років. Тож, якщо прийшов час міняти — не затягуйте, зараз саме час. До речі, буде корисно мати у багажнику дроти “для прикурювання” (і нехай вони вам не пригодяться, та краще, якщо вони будуть їздити з вами до повернення тепла). Також перевірте дроти та клеми на знос і корозію. Якщо на клемах видно білий наліт, то це корозія в результаті впливу акумуляторної кислоти. З цим можна собі допомогти за допомогою води, кухонної соди, та зубної щітки.

Доцільно також буде “дозарядити” акумулятор і перевірити щільність електроліту. Якщо показник щільності опустився нижче позначки в 1,27-значить, настав час подумати про те, щоб замінити акумулятор.

Масла забагато не буває…

Порада  3:

Якщо для вас перевірка рівня масла у двигуні за допомогою щупа, це як випити кави вранці, то ви розумієте важливість цього компоненту у вашій колісниці. Річ у тому, що взимку при низьких температурах масло густіє. А як ми знаємо, густота масла, значним чином впливає на роботу двигуна: воно змащує металеві деталі двигуна, захищаючи його від поломок. Для літньої й зимової їзди переважно використовують масла різної в’язкості. Якщо масло занадто густе, то воно повільно тече по деталях, що може викликати перегрів двигуна. Якщо масло все ж надто густе, то є один лайфгак — можна залити масло з більш низькою в’язкістю (масло зі зниженим індексом в’язкості).

Антифриз це не фрізбі.

Порада  4:

Охолоджуюча речовина в авто — також незамінний елемент. Обов’язково потрібно стежити за його кількістю. Антифриз захищає двигун автомобіля як від замерзання в холодну погоду, так і від перегріву в жарку, а також і від корозії. Якщо долити недостатню кількість антифризу, то охолоджуюча рідина може замерзнути, а двигун перегрітися. В цьому випадку доведеться поміняти одну-дві прокладки, що, з урахуванням проведення робіт, може коштувати недешево. На щастя, завжди можна купити вже готову суміш антифризу і води на будь-якій заправці, головне правильно обрати.

До повного, будь-ласка!

Порада 5:

Низький рівень пального у вашому авто насправді шкідливий в будь-яку пору року, щонайменше тому, що ви можете опинитися де-небудь без палива. Благо, що зараз немає такого дефіциту пального, як на початку повномасштабного вторгнення росії в Україну на початку цього року.

Цікавий факт: холодна температура з постійними перепадами, може привести до утворення конденсату на стінках напівпорожнього бака, і незабаром в паливо потрапить вода. Вода важча бензину чи дизеля, тому вона опуститься на дно, що дуже погано – якщо вода потрапить в паливопровід, вона замерзне, перекриє шлях палива у двигун. Ремонт такої несправності досить дорогий. Тому, попри високі ціни на пальне, постійно повний бак дозволить вберегти нам як автомобіль, так і гроші.

Отож, заправляйте повний бак і підтримуйте достатній рівень пального.

А ми пішли писати продовження цієї статті.

Будьмо на зв’язку! Читайте нас у FacebookTelegramTikTok та Instagram.
Надсилайте свої новини на пошту kalush.informator@gmail.com.

Остап Микитюк