Інформатор Калуш

ТРЕШ

Нав’язлива страховка — “Ощадбанк” продає клієнтам послугу, яку вони не замовляли

Часом здається, що у часи війни хаос набуває якихось особливих, сюрреалістичних форм. І, на жаль, це стосується, задавалося б, серозних компаній, які покликані допомагати людям, а не замішувати їх в афери. Нещодавно одній з клієнток банку, який вже 30 років обслуговує українців, до фінансової транзакції додали зайву послугу і змусили її оплатити.

Деталі розповідає Інформатор посилаючись на МінФін.

Клієнткою ім’я якої не розголошується, виявилась мешканка Калуської ОТГ з міста Долина. Прибувши до відділення банку в місті Долина, за адресою вул. Грушевського 26А, вона повинна була отримати переказ від чеської благодійної організації як внутрішньо переміщена особа. Та коли після довгого вистоювання у черзі вона отримувала гроші, сума виявилась більшою ніж потрібно. Після сварки з працівницею “Ощадбанку” стало зрозуміло, що їй  нав’язали додаткову послугу “Страхування” на суму 150 грн.

“Простоявши в черзі приблизно 30−40хвилин (часу в мене було обмаль) я нарешті отримала змогу забрати свій переказ. Але чомусь оператор мене спросила чи сума переказу більша 9000 грн. Сума була більша. Тоді вона тихо і не чітко щось сказала про сплату 150 грн. Я перепитала її 2 раза. І тільки на третій раз оператор вже чітко відповіла, що я ЗОБОВ’ЯЗАНА купити якусь страховку за 150грн. Я відмовилась. Вона сказала, що це обов’язково. Я перепитала дуже голосно і чітко “Для того щоб я отримала свої гроші я повинна обов’язково купити у них продукт, який мені не потрібен?» Вона чітко відповіла “Так. Тому що це прописано в регламенті банку”. Я сказала, що мені потрібен цей переказ. Дозволу або згоди на купівлю страховки я не надавала, але вона все рівно забрала 150грн з грошей переказу й оформила цю страховку не надавши ніяких роз’яснень що це таке і для чого. Потім підсунула квитанції, які я підписала. Без мого дозволу, без моєї згоди з грошей, які мені перерахувала благодійна організація” — розповіла жінка у коментарі Мінфіну.

Скандал, який розгорівся, не залишився без відповіді працівників банку:

“При отриманні грошового переказу ви дійсно можете обирати самостійно чи бажаєте відкривати страховку чи ні. Дозвольте перепросити Вас за завдані незручності та надану недостовірну консультацію працівником відділення. Ми цінуємо кожного клієнта, тому обов’язково перевіримо інформацію та проведемо роботу із працівниками відділення, для того щоб в майбутньому не виникало таких ситуацій”.

Як виявилось, це не поодинокий випадок. дуже схожі ситуації відбувалися у відділеннях цього ж банку в Торецьку (Донецької області) та Києві.

“Це все підпадає під шахрайські дії шокує те що це відбувається у відділені державного банку. Все це відбувалось у присутності свідків. Також я впевнена, що у відділені є камери спостереження. І дуже сподіваюсь вони записують звук. Мені не треба ці відписки, мені необхідно щоб мені повернули мої кошти”, — підсумувала потерпіла.

А ви чули, чи можливо також стикались з подібними махінаціями? Не соромтесь і розповідайте нам.

Будьмо на зв’язку! Читайте нас у FacebookTelegramTikTok та Instagram.
Надсилайте свої новини на пошту kalush.informator@gmail.com.

 

Нагору