Інформатор Калуш

ЖИТТЯ

“А за вікном майже веееесна!” | Корисні поради як підготувати ваше авто до весни

Сьогоднішня погода своїм теплом нагадала, що незабаром весна. І навіть шалені вітри не завадили зародитись у наших головах думкам про те, як правильно підготувати своє авто до нового сезону.

Розповідає Інформатор.

Щоб не обтяжувати обрали для вас 5 найважливіших пунктів:

Здути пилюку з літнього комплекту шин

Це практично для всіх водіїв автівок чи не найперша думка. Зимові колеса від літніх відрізняються м’якшою гумою та візерунком протекторів, які в комплексі дають краще щеплення на мокрій та холодній дорозі. Навесні та влітку ж нам потрібне щеплення з дорогою трохи іншого роду. Тож щойно середньодобова температура підійметься до +7 градусів Цельсія — сміливо діставайте домкрат і ключ, або ж дзвоніть своєму шиномонтажнику.

Також під час заміни шин зверніть увагу на тиск у покришках: перевірте та відрегулюйте потрібний тиск. Але зауважте, що з приходом літа та настанням гарячих днів тиск в шинах може підвищитись. Тому не тільки відрегулюйте тиск на момент заміни шин, але й слідкуйте за ним згодом.

Мий мене, мий, і поліруй!

Цей пункт вже не настільки очевидний, але не менш важливий. З настанням тепла варто дуже ретельно вимити автомобіль. Особливу увагу  приділіть колісним арок, решітці радіатора, та усім численним “закапелкам” на кузові автомобіля та по краях бамперів. Вірогідно за зимовий сезон там, напевно, разом зі снігом, льодом та водою зібралось чимало бруду. А все разом це, як ми знаємо, призводить до прискорення процесу корозії.

Якщо ви таки помітили “рижиків” на своєму авто, не кваптеся впадати в хандру. Процес їх “росту” можна суттєво пригальмувати. Потрібно ретельно очистити всі пошкодження, зафарбувати їх ремонтним олівцем та покрити спеціальними антикорозійними засобами. Існує два види для обробки зовнішніх поверхонь автомобіля:

  • Мастики з бітуму. Склади на основі смол ефективно захищають метал і запобігають механічним пошкодженням;
  • Склади на основі каучуку, що володіють високим ступенем адгезії.

Загальний сенс застосування антикорозійних засобів — створити захисну плівку, що перешкоджає попаданню агресивних речовин безпосередньо на метал.

А що там двірники?

Зазвичай після зими двірники суттєво втрачають свої властивості, оскільки лід та намерзлий сніг псують м’яку гуму. Тож до початку нового весняного сезону — коли можуть очікуватись численні зливи та грози — видимість та настрій вам можуть зіпсувати погані старі “двірники”, що залишають на склі неочищені проміжки води. Що робити? Замінити. Вибирайте «двірники» спочатку за потрібним розміром (довжиною), а вже потім за конструкцією: каркасні, безкаркасні, гібридні тощо.

Антифр…ізбі? Антифриз!

Завжди дбайте про охолодження двигуна. Вони як і люди дуже добре відчувають спеку. Тому намагайтеся частіше заглядати під капот свого “звіра” й перевіряйте рівень антифризу в спеціально відведений для цього бачок. За необхідності доливайте.

Також огляньте пробку бачка антифризу: вона має бути чистою, без слідів нальоту. Бувають  такі автомобілі, де кришка бачка антифризу має у своїй конструкції запобіжний клапан. Він скидає надлишковий тиск при сильному нагріві двигуна або дозволяє вільно надходити повітрю. Але ж наліт на кришці може заблокувати цей клапан, й зрештою за умови численних літніх заторів, це може призвести до зростання тиску в системі та розриву бачка або патрубків антифризу. Тому звертайте увагу не тільки на рівень антифризу, але й на чистоту кришки-клапана.

Поміняй мені фільтр. Салонний звісно!

Ця порада актуальна здебільшого для людей зі схильністю до алергій від пилку.

Зазвичай на СТО працівники радять проводити заміну одразу всіх фільтрів при заміні мастила — масляного, двигуна і салонного. Але останній можна й частіше, оскільки за осінньо-зимовий період салонний фільтр пропускав крізь себе багато вологого повітря. І зрештою, міг втратити власну ефективність очищення. Водночас навесні цвіте багато рослин, які можуть викликати алергію. Тому варто встановити новий салонний фільтр, причому бажано вугільний.

На цьому все. Але якщо ви згадали ще якийсь важливий пункт — пишіть нам в коментарях 😉

Остап Микитюк

Будьмо на зв’язку! Читайте нас у FacebookTelegramTikTok та Instagram.
Надсилайте свої новини на пошту kalush.informator@gmail.com

 

Нагору