І це не першоквітневий жарт чи щось на кшталт. Як відомо, щороку Україна недотримує 30 млрд грн у держбюджет через тіньовий ринок алкоголю та тютюну. А українці, часто навіть не підозрюючи, купують контрафактні товари.
Ділиться Інформатор, посилаючись на міністра цифрової трансформації Михайла Федорова.
Попри супротив, законопроєкт пройшов у Верховній Раді України перше читання й незабаром потрапить на друге.
Ключовим елементом стане електронна марка акцизного податку. Це спеціальний двовимірний цифровий код, який наноситимуть на товар. Кожен українець зможе зчитати його через “Дію”, щоб зрозуміти — перед ним оригінал чи контрафакт.
Із законопроєктом про “єАкциз” розробникам сервісу “Дія” активно допомагає комітет ВР з питань фінансів, податкової та митної політики.
“Показовий кейс. Зафіксували продаж понад 50000 пляшок алкоголю з однаковою акцизною маркою. Значить, що 49999 разів люди купували «палену» горілку або що кошти з продажів не йшли в бюджет.
Це точно треба змінювати. Тому створюємо унікальну електронну систему обігу підакцизних товарів. У ній фіксуватимуться усі операції з перевезення, зберігання та продажу товарів”, — говорить Михайло Федоров.
Остап Микитюк
Будьмо на зв’язку! Читайте нас у Facebook, Telegram, TikTok та Instagram.
Надсилайте свої новини на пошту kalush.informator@gmail.com