Протягом останній двох років комунікація містян з виконавчою владою суттєво змінилась в кращу сторону. Основним фактором такої зміни став чат-бот “Гаряча лінія” Калуської міської ради. Цей новаційний проєкт був втілений Громадською організацією “УФРА” за підтримки Фонду Східна Європа. Настав час підбити перші підсумки з квітня 2021 року до тепер.
Анонсує Інформатор.
Наступного вівторка, 18 квітня о 10:00, у Концертному залі за адресою вул. Шевченка, 11, відбудеться круглий стіл за участі ГО “УФРА”, мера міста та представників структурних підрозділів КМР та Фонду Східна Європа, присвячений результатам проєкту “Діалог влада-громада”.
Саме в межах цього проєкту було розроблено чат-бот “Гаряча лінія” Калуської міської ради.
“Обговоримо результати за 2 роки — кількість та зміст звернень, швидкість реагування, взаємодію між службами. Акцентуємо на перевагах, які отримала громада завдяки чат-боту — особливо в часи пандемії та повномасштабного вторгнення. Також озвучимо питання, що виникли в процесі експлуатації чат-бота. І про завдання на майбутнє — який громада потребує розвиток у цьому проєкті”, — поділилась коментарем Голова правління у NGO UFRA, Наталія Захарова.
Остап Микитюк
Будьмо на зв’язку! Читайте нас у Facebook, Telegram, TikTok та Instagram.
Надсилайте свої новини на пошту kalush.informator@gmail.com