Голова обласної військової адміністрації повідомила про перелік необхідних документів.
Ділиться Інформатор, посилаючись на очільницю ОВА.
Під час онлайн-брифінгу, де очільниця обласної військової адміністрації відповідала на питання, які їй надсилали у соцмережі, вона повідомила, що для отримання статусу сім’ї загиблого захисника чи захисниці необхідно звернутися у ЦНАП за місцем проживання, або до структурного підрозділу з питань соціального захисту населення.
А для цього необхідно підготувати такі документи:
- паспорт;
- ідентифікаційний код;
- світлина 3/4;
- свідоцтво про смерть;
- повідомлення про загибель особи.
“Документи про безпосередню участь особи, яка захищала незалежність, суверенітет та територіальну цілісність України. Брала участь в антитерористичній операції, операції об’єднаних сил, чи у заходах необхідних для забезпечення оборони України. Захисту безпеки населення та інтересів держави у зв’язку з військовою агресією росії. Постанову штатної військо-лікарської комісії, відповідного військового формування”, — додає голова ОВА.
Також вона підкреслює, що, на жаль, є випадки затримки передачі документів з військової частини. Це пов’язано з тим, що документи важко передавати вчасно через бойові дії, де й знаходиться військова частина. Та війська адміністрація співпрацює й з центрами територіального комплектування та соціальної підтримки.
Віталіна Костів
Будьмо на зв’язку! Читайте нас у Facebook, Telegram, TikTok та Instagram.
Надсилайте свої новини на пошту kalush.informator@gmail.com