З початку вересня тисячі клієнтів в Калуші та інших містах зіткнулися з проблемою подання газових показників. Багато обурених людей прийшло у “Клієнтські простори”, щоб дізнатися в чому причина та вирішити проблему. Свідком такого скупчення людей сьогодні стали й наші журналісти.
Розповідає Інформатор.
Сьогодні, 4 вересня у “Клієнтському просторі” АТ “Івано-ФранківськГаз” за адресою вул. Винниченка, 6, протягом всього дня не зупинялася черга до працівників.
Калушани в черзі скаржились на те, що не були попереджені про якісь зміни, а дехто додав, що в міру того, що немає смартфона, не може вчасно подавати показники.
“Відбувається бардак! Неможливо оплатити рахунки, тицяють якісь папірці й міняють рахунки для оплати. Але найгірше, що за невчасну плату штрафують! В цьому головна проблема”, — поділився один з обурених калушан.
Працівники “Клієнтського простору” розповіли, що все це обурення і великі черги з’явилися внаслідок переходу АТ “Івано-ФранківськГаз” до Групи “Нафтогаз” І тепер щомісяця з 28 по 5 число необхідно передавати показання газового лічильника за допомогою одного з таких ресурсів компанії:
- особистого кабінету my.gas.ua,
- чатботів GASUA у Viber чи Telegram,
- NaftogazGasSupply у Facebook Messenger,
- через SMS-повідомлення на номер 4647.
Чому провалилася комунікація з клієнтами ми вирішили дізнатися у керівництва даного відділення, проте одразу отримати відповідь нам не вдалося. Що правда, пообіцяли надати офіційну відповідь найближчими днями.
Олег Кіндрацький
Остап Микитюк
Будьмо на зв’язку! Читайте нас у Facebook, Telegram, TikTok та Instagram.
Надсилайте свої новини на пошту kalush.informator@gmail.com
Мобільний номер редакції +380 67 266 02 08