В управлінні Держспоживслужби розповіли за що вдалось повернути кошти прикарпатцям впродовж серпня-вересня 2023 року.
Повідомляє Інформатор, посилаючись на ГУ Держпродспоживслужби в Івано-Франківській області.
За надання підприємцями неякісних товарів чи послуг працівникам Держспоживслужби вдалось допомогти повернути кошти прикарпатцям на загальну суму у 28 000 гривень, а саме:
- 6 800 гривень — за несправний гриль-барбекю;
- 3 899 гривень — за неотриманий планшет, замовлений через інтернет-магазин;
- 3 600 гривень — за послуги бронювання готелю;
- 3 500 гривень — за неякісний ремонт комп’ютера;
- 2 900 гривень — за несправну бензопилу;
- 2 000 гривень — за неякісний вайфай-роутер;
- 4 925 гривень — за речі (взуття, одяг, електрочайник), які не підійшли споживачам за розміром та моделлю;
- 433 гривень — за неправильно видану решту при розрахунку за товар.
Спеціалісти нагадують, що у випадку порушення прав споживачам потрібно звертатись із заявою до Головного управління Держпродспоживслужби в Івано-Франківській області за:
- адресою: вулиця Берегова, 24, м. Івано-Франківськ;
- поштою;
- електронною поштою – ifdergprod@vetif.gov.ua;
- через вебсайт управління.
За отриманням розлогішої інформації про це можна телефонувати за номером: 0342-52-83-98.
Олег Кіндрацький
Будьмо на зв’язку! Читайте нас у Facebook, Telegram, TikTok та Instagram.
Надсилайте свої новини на пошту kalush.informator@gmail.com
Мобільний номер редакції +380 67 266 02 08