Багато водіїв мають на авто так зване “вебасто” або підігрів крісел. В зимову погоду це звісно рятує — ви сідаєте у вже теплу машину і їдете по своїх справах. Але в багатьох водіїв авто не такі “новітні”, тож кожен намагається нагріти після холодної ночі авто по-своєму. В цьому є свої нюанси, які не завжди дієві. Що більше, навіть шкідливі для автомобіля.
Тож, як правильно нагріти авто в холодну пору року — розповідає Інформатор.
Є три варіанти (а разом з тим і помилки). Про них і поговоримо.
Спосіб перший: обігрівач
Тут найголовніше не вмикати його відразу на всю потужність — до краю гарячої температури. Цим ви тільки зашкодите своєму авто. “Пічка” буде “гарувати” на всю потужність, проте користі з цього не буде ніякої, бо сам двигун авто ще холодний. В цьому випадку найкраще поставити її на мінімум чи середину, або ж і взагалі увімкнути після того, як двигун прогріється хоча б до 50°C.
Річ в тому, що холодне повітря (яке стрімко пролітає крізь радіатор) просто не буде встигати нагріватися при меншій температурі двигуна. Тобто ви будете використовувати ресурс в холосту.
Якщо ж у вас встановлена система клімат-контролю, то можна використовувати клавішу “Авто”: у даному варіанті автоматичний пристрій зробить все за заданою програмою, прискоривши нагрівання салону.
Спосіб другий: повітряна рециркуляція
Слід пам’ятати, що попри холодну температуру повітря надворі, всередині авто тепліше на кілька градусів. Коли обігрівач в охолодженому авто буде набирати повітря з вулиці, йому знадобиться більше енергетичних витрат і часу, щоб нормально нагріти салон автомобіля.
В цьому випадку більш ефективно буде увімкнути реле так, щоб повітря набиралося безпосередньо з салонного простору. Так “пічці” буде легше й знадобиться менше часу для прогріву автомобіля всередині. До речі, й споживання пального буде меншим, аніж при заборі повітря з вулиці.
Спосіб третій: рух це тепло
Найкраще прогрівати автомобіль на парковці до 5 хвилин. Коли ви помітите, що обороти двигуна трошки знизились, знайте — можна рушати. Проте, є одне але: не кваптесь, і не газуйте. При плавному русі в перші кілька кілометрів прогрівається не тільки двигун (у типовому для нього стані), але коробка передач та інші взаємопов’язані елементи. Найкраще їхати в межах до 2000 оборотів двигуна.
Вуаля! Бережіть себе і свої автомобільчики 😉
Остап Микитюк
Будьмо на зв’язку! Читайте нас у Facebook, Telegram, TikTok та Instagram.
Надсилайте свої новини на пошту kalush.informator@gmail.com
Мобільний номер редакції +380 67 266 02 08